ظرفیت باتری Galaxy S7 Edge مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Galaxy S7

براساس اطلاعاتی که از سوی سازمان FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) آمریکا منتشر شده، گوشی Galaxy S7 Edge از باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

سامسونگ یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی گوشی Galaxy S7 Edge قرار داده است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ ظرفیت باتری پرچم‌دارد جدیدش را در مقایسه با مدل قبلی افزایش داده است. در حالی که گوشی گلکسی S6 Edge پلاس از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد، برای گوشی گلکسی S7 Edge از یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است. در گذشته گفته شده بود که باتری این تلفن همراه هوشمند تا دو روز گوشی را روشن نگه می‌دارد و تا ۱۷ ساعت می‌تواند ویدیو پخش کند. همچنین مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند از قابلیت‌های LTE، Wi-Fi،‌ بلوتوث و NFC بهره می‌برد. این ویژگی‌های ارتباطی در مدل معمولی گلکسی S7 هم وجود دارند. البته ظرفیت باتری مدل معمولی گلکسی S7 مشخص نشده است.

دیروز هم تصاویری از این گوشی که در دست یک کاربر ناشناس قرار داشت، منتشر شده بود. همچنین به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند از قابلیت «نمایشگر همیشه روشن» هم بهره می‌برد.

Galaxy S7

نمایی از جلوی گوشی Galaxy S7 Edge

‌‌‌‌‌‌‌

به نظر می‌رسد که سامسونگ برای این تلفن همراه یک شارژ بی‌سیم مخصوص در نظر گرفته است. عضو جدید خانواده‌ی گلکسی در تاریخ ۲ اسفند ماه و در نمایشگاه MWC 2016 به نمایش در می‌آید.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Times News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    با این تفاسیر باطری این گوشی یک چیزی در حد رویاست . . .

  2. Avatar فرهاد

    چقدر بی ریخته . نه اینکه گوشی بدی باشه ها ولی سامسونگ باید این سبک طراحی قدیمی و دموده شده رو عوض کنه.

    1. Avatar Hamid

      طراحی قدیمی؟؟؟؟؟؟ یعنی الان ایراد گرفتی؟؟؟؟؟؟؟

    2. Avatar علی جوادی

      الان کدوم گوشی تا الان تونسته که زیبایی سری اج سامسونگ رو داشته باشه…زیباترین گوشی جهان اس سیکس و اس سیکس اج شدن…رنگ مشکی این گوشی جزئیات رو تو عکس محو کرده…وگرنه زیباتر از اس سیکس شده به خاطر لبه های گرد پشتش…با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه