عرضه‌ی اندروید مارشمالو برای ال‌جی G4 در هفته‌ی آینده

۲۳ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اندروید مارشمالو برای lg

شرکت ال‌جی اعلام کرد که اندروید مارشمالو، ششمین نسخه‌ی این سیستم عامل در روزهای آینده برای گوشی ال‌جی G4 منتشر خواهد شد.

“ال‌جی به دلیل همکاری‌های نزدیک‌اش با گوگل توانسته اندروید ۶.۰ را زودتر از هر رقیب دیگری به گوشی G4 برساند.”

ششمین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو هفته‌ی گذشته برای دستگاه‌های نکسوس گوگل عرضه شد؛ و حالا نوبت به ال‌جی رسیده که این نسخه‌ی جدید را در اسرع وقت به گوشی‌هایش برساند. این شرکت، اعلام کرد که کاربران گوشی ال‌جی G4 از هفته‌ی آینده این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. این نسخه‌ در ابتدا در کشور لهستان، و به دنبال آن در آمریکا، آسیا و اروپا ارایه خواهد شد. ال‌جی می‌گوید مشتریان لهستانی‌اش جزو اولین کسانی در جهان خواهند بود که مارشمالو را دریافت می‌کنند.

معاون بازرگانی شرکت ال‌جی در بیانیه‌ای گفت: “ال‌جی به دلیل همکاری‌های نزدیک‌اش با گوگل توانسته اندروید ۶.۰ را زودتر از هر رقیب دیگری به گوشی G4 برساند.” علاوه بر این، این شرکت در زمینه‌ی سیستم عامل اندروید مارشمالو برای گوشی نکسوس ۵X هم با گوگل همکاری می‌کند. این گوشی طی هفته‌های آینده در کنار نکسوس ۶P هواوی عرضه خواهد شد.

در آینده این شرکت کره‌ای گوشی‌های بیشتری را برای دریافت اندروید مارشمالو اعلام خواهد کرد.

‌برای خرید گوشی LG G4 می‌توانید به دیجی‌کالا مراجعه کنید.

منبع: LG

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar هومن

    برای lg g3 beat اپدیت میاد؟؟؟؟

  2. Avatar داریوش

    اقا من ال جی جی ۳ دارم کاملا راضیم اندروید ۶ هم عرضه میشه براش من پیشنهاد میکنم بخرید طی این یک سال که دستم بودههر بلایی سرش اوردم اخ نگفت خلاصه در یک کلام عالیه تازه تمام اپدیت ها براش میاد بغیر از اندروید اپدیت برای سرعت سیستم و… میده

  3. Avatar ali

    دی جی کالا هم از این خبرا سود میبره ها…

  4. Avatar حآمد

    عجب اسم با حالی داره این اندروید ۶!
    خخخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه