عرضه‌ی بازی‌های اورجینال پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان در دیجی‌کالا

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا عرضه‌ی بازی‌های اورجینال مخصوص کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ را شروع کرد.

دو سال از شروع به‌کار نسل هشتم کنسول‌های بازی می‌گذرد و تعداد زیادی از بازی‌کننده‌ها کنسول‌های قدیمی‌شان را کنار گذاشته‌اند و به نسل جدید کوچ کرده‌اند. اما یکی از مشکلاتی که از بدو ورود پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان به داخل کشور به‌چشم می‌خورد، دردسرهای تامین بازی‌های این کنسول‌ها بود. هیچ‌ کدام از این دو کنسول هک نشده‌اند و به‌همین خاطر هم بازی‌کننده‌ها باید برای بازی کردن با آن‌ها عناوین اصلی و اورجینال تهیه کنند.

همان‌طور که بهتر از ما می‌دانید، بازی‌های اورجینال حتی از دوره‌ی نسل هفتم و کنسول پلی‌استیشن۳ وضعیت شناوری داشته و دارند و بسته به محبوبیت هر بازی و تقاضای بازار قیمت‌های‌شان متغییر و بعضا سرسام‌آور از آب درمی‌آید. عدم وجود ثبات در بازار فروش بازی‌های اورجینال باعث شده تا تعداد زیادی از بازی‌کننده‌ها نتوانند عناوین محبوب‌شان را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه کنند و معمولا باید چند هفته‌ای صبر کنند تا قیمت‌ها به رقم‌های منطقی‌تر کاهش پیدا کنند.

دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی در سطح کشور مجوزهای لازم برای فروش بازی‌های اورجینال را دریافت کرده است.

در چنین شرایطی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا تصمیم گرفت تا گامی جدی و البته اصولی در جهت تامین بازی‌های اورجینال کاربران‌اش بردارد. مذاکرات فراوانی هم با دستگاه‌های ذیربط، خصوصا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که متولی صدور مجوز فروش بازی در کشور است، انجام شد. حالا دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی در سطح کشور مجوزهای لازم برای فروش بازی‌های اورجینال را دارد و در فاز نخست عرضه‌ی بازی‌های‌اش، دو عنوان بسیار محبوب و پرطرفدار را در اختیار کاربران‌اش قرار داده است.

Xbox3601

بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال PES2016 و فیفا۱۶ اولین عناوینی هستند که می‌توانید آن‌ها را از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا تهیه کنید. تمام بازی‌های اورجینالی که در دیجی‌کالا عرضه می‌شوند، مجوزهای فروش لازم را دریافت کرده‌اند و هولوگرام مخصوص عرضه‌ی محصولات فرهنگی، روی آن‌ها الصاق شده است. هم‌چنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به‌محض صادر شدن مجوز انتشار هر بازی جدید توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این عناوین از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. در ضمن تلاش می‌شود تا تمام بازی‌ها ریجن All یا Free داشته باشند تا کاربران نگران هم‌خوانی ریجن بازی‌ها و کنسول‌های‌شان نباشند. با کلیک روی تصویر هرکدام از بازی‌های زیر، می‌توانید نسبت به تهیه‌شان اقدام کنید.

راستی شما منتظر کدام بازی‌ها برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان هستید؟ یا حتی دوست دارید از بازی‌های قدیمی کدام عناوین را در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا ببینید؟

FIFA PES

دیدگاه شما

۳۳ دیدگاه
  1. بابک

    با سلام
    لطفا بازی های اورجینال pc رو هم بیارید

    با تشکر

  2. امیرحسین

    ۱- The Witcher 3 : Wild Hunt
    ۲- Uncharted 4
    ۳- Assasin’s Creed : Syndicate
    ۴ – Assasin”s Creed : Unity
    ۵- Just Cause
    ۶- Batman : The Arkham Knight

  3. Arman

    Fifa 16 baraye Xbox ?

  4. یونس پیرهادی

    لطفا بازیهای اورجینال ps3 رو هم موجود کنید ، من شهرستانم و دسترسی به فروشگاه بازی واسه کنسولم ندارم . خواهش میکنم بیارین

  5. کوروش سقانژاد

    Rocket league & Mortal Kombat X

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه