بازی «مردگان متحرک: میشون» بهمن ماه امسال عرضه می‌شود

۱۳ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تریلر بازی مردگان متحرک: میشون در جریان مراسم The Game Awards پخش شد. اولین قسمت این بازی هم قرار است در ماه فوریه (بهمن) عرضه شود.

عنوان مردگان متحرک: میشون، سرگذشت میشون را در شماره‌های ۱۲۶ تا ۱۳۹ کامیک بوک مردگان متحرک به تصویر می‌کشد.

اولین قسمت ‌سریال سه قسمتی و مستقل بازی «مردگان متحرک: میشون» (The Walking Dead: Michonne) در فوریه (بهمن ماه) سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد. شرکت Telltale Games، توسعه‌دهنده و ناشر این بازی، این خبر را در جریان مراسم The Game Awards 2015 در لس آنجلس اعلام کرد.

عنوان مردگان متحرک: میشون، سرگذشت میشون را در شماره‌های ۱۲۶ تا ۱۳۹ کامیک بوک مردگان متحرک به تصویر می‌کشد. در این بازی، بازی‌کنندگان می‌فهمند چه چیزی میشون را از «ریک» و «ازکیل» و دیگر اعضای قابل اعتماد گروه‌اش جدا کرد و چه چیزی او را به گروه بازگرداند. میشون یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های این داستان است که تصمیمات‌اش در گذشته بار سنگینی بر دوش او گذاشته‌اند و همیشه در پس ذهن او هستند. او سخت تلاش می‌کند که در آشوب این دنیای از هم گسیخته، انسانیت خود را حفظ کند.

میشون

مردگان متحرک یک بازی تعاملی و ماجرایی است که براساس کامیک بوک مردگان متحرک اثر «رابرت کرکمن» ساخته شده‌ است. این بازی از پنج قسمت تشکیل می‌شود که بین آوریل (فروردین) و نوامبر (آبان) سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شدند.

قرار است «سمیرا وایلی»، یکی از بازیگران سریال Orange is the New Black در نقش این شخصیت بازی کند. این بازی زمستان امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۳، ایکس‌باکس ۳۶۰، کامپیوتر، مک و دستگاه‌های iOS و اندروید عرضه خواهد شد.

منبع: Telltale Games

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar دانلود فیلم

    ممنون از سایت بی نظرتون و ممنون بابت زحماتی که می کشین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه