فاجعه‌ی بتمن: شوالیه‌ی آرکام برای PC ادامه دارد

۲۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
batman: arkham knight

نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی بتمن: شوالیه‌ی آرکام (Batman: Arkham Knight) یک فاجعه‌ی کامل بود. این بازی را به هیچ صورتی نمی‌شد روی پلتفرم PC بازی کرد و همین موضوع باعث شد که شرکت وارنر نسخه‌ی دیجیتالی آن را از روی فروشگاه استیم حذف کند.

کاربرانی که نسخه‌ی PC بازی بتمن: شوالیه‌ی آرکام را خریداری کرده‌اند، می‌توانند بازی را پس بدهند و پول خودشان را دریافت کنند.

شرکت وارنر اعلام کرده بود که مشکلات نسخه‌ی کامپیوتر را برطرف خواهد کرد و در پاییز امسال آن را دوباره در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. تا این لحظه به‌روزرسان‌های مختلفی برای این بازی منتشر شده که هیچ‌کدام آن‌ها نتوانستند اجرای بازی را به شرایط ایده‌آل بازگردانند. بازی‌کننده‌ها همچنان با مشکلات مختلفی در این بازی مواجه هستند و افرادی هم که بازی را خریداری کرده‌اند، نسبت به این موضوع شکایت می‌کنند.

برطرف نشدن مشکلات بازی باعث شد که شرکت وارنر اعلام کند که پول افرادی که این عنوان را خریداری کرده‌اند را تا آخر امسال پس می‌دهد. این شرکت در صفحه مخصوص بازی بتمن: شوالیه‌ی آرکام روی شبکه‌ی‌ استیم اعلام کرد که بازی‌کننده‌ها نمی‌توانند بازی اصلی را نگه‌دارند و پول DLC های آن را پس بگیرند. در حقیقت بازی‌کننده‌ها باید بازی را به شکل کلی به شرکت وارنر پس بدهند تا بتوانند پول خودشان را دریافت کنند.

batman: arkham knight

البته هنوز مشخص نشده که آیا افرادی که نسخه‌ی فیزیکی این بازی را خریداری کرده‌اند هم می‌توانند پول خودشان را پس بگیرند یا خیر.

شرکت وارنر گفته سعی می‌کند مشکلات این عنوان را برای افرادی که می‌خواهند بازی خودشان را نگه‌دارند، برطرف کند؛ اما احتمال دارد که نتواند تمام مشکلات را از بین ببرد.

این صحبت شرکت وارنر باعث شده که احتمال‌ها درباره‌ی برطرف نشدن مشکلات بازی بتمن: شوالیه‌ی آرکام بیشتر شود و خیلی‌ها به فکر پس دادن بازی خودشان هستند. اگر شما هم این بازی را برای کامپیوتر خریداری کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که آن را پس بدهید و پول خودتان را دریافت کنید.

منبع: Kotaku

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar راینت

    ما بازی کردیم، بتمن روی پی سی عالیه

  2. Avatar رضا

    والله منم بازی رو انجام دادم و تمومش کردم !!!
    بازی اولش مشکل زیادی داشت ، خصوصا افت فریم شدیدی که داشت ، اما با آپدیت درایور کارت گرافیک کاملا این مشکل برطرف شد و بازی به راحتی روی تنظیمات بالا اجرا شد !!!
    اینم مشخصات سیستم من :
    Microsoft Windows 8.1
    Intel Core i7 4820k 3.7GHz
    Asus GTX 970 4Gb DDR5
    Corsair Dominator (4Gb x 4) 1600MHz
    Resolution : 1920*1080

  3. Avatar رضا

    مقاله خوبی نبود نوشتید کلی مشکل داره ولی یک دونه از مشکلاتش رو هم بیان نکردید
    و تو ایران که نمیشه پس داد پس کسی اگه خریده باشه پولش رفته !

    1. احتمالا اگر بازی رو از روی شبکه‌ی استیم خریده باشید، می‌تونید بازی رو پس بدید و پولتون رو پس بگیرید. پولتون شارژ میشه تو حساب استیم و می‌تونید باهاش یک بازی دیگه بخرید.

      1. Avatar ابوذر

        استیم و ارجین رو هم فیلتر کردن
        شکر خدا

  4. Avatar hamid

    والا من یک ماه پیش نسخه کرک شده رو خریدم و روی سیتم اجرا کردم.
    باید بگم بازی بسیار خوبی بود ولی این طوری که میکن من به باگ و با مشکل خاصی برخورد نکردم و فقط افت فریم داشتم که خیلی کم بود و دوباره فریم برمیگشت.
    اینم مشخصات سیستمم:
    ویندوز: ۸.۱
    رم: ۶ گیگ
    گرافیک: انویدیا جی فورس ۷۱۰
    سی پی یو: corei5
    من بازی رو روی حالت medium بازی میکردم و رزولوشن صفحه هم روی ۱۲۸۰ بود.

  5. Avatar سروش

    روش جالبی رو پیشنهاد کردید. فکر نکنم کسی بتونه انجام بده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه