فایرفاکس برای iOS عرضه شد

۲۲ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل هنوز هم به سازندگان مرورگرهای وب اجازه نمی‌دهد تا مرورگرشان را با موتور پایه‌ی اصلی روی سیستم عامل iOS عرضه کنند. تمام مرورگرهای وب که برای iOS عرضه می‌شوند، از همان موتور پایه‌ی Safari بهره می‌برند، با این حال ظاهر و کاربردهایی متفاوت دارند.

کاربران فایرفاکس می‌توانند بوک‌مارک‌ها و تنظیمات‌شان را همانطور که روی نسخه‌ی کامپیوتر دارند، در نسخه‌ی iOS مرورگر فایرفاکس هم داشته باشند.

«موزیلا»، سازنده‌ی مرورگر فایرفاکس هم قول داده بود تا زمانی که اپل از این موضع‌اش عقب نکشد، فایرفاکس را به iOS نیاورد. با این حال، موزیلا یک سال پیش خبر از عرضه‌ی فایرفاکس روی iOS داد و گفت که “باید همان جایی باشیم که کاربران‌مان هستند.”

نسخه‌ی آزمایشی فایرفاکس برای iOS در شهریور عرضه شده بود. نسخه‌ی نهایی و کامل فایرفاکس برای سیستم عامل iOS هم دیروز عرضه شد و کاربران آیفون، آیپاد و آیپد می‌توانند همین حالا فایرفاکس را از اپ‌استور دانلود کنند.

کاربران فایرفاکس می‌توانند بوک‌مارک‌ها و تنظیمات‌شان را همانطور که روی نسخه‌ی کامپیوتر دارند، در نسخه‌ی iOS مرورگر فایرفاکس هم داشته باشند.

قابلیت گشت و گذار در وب بدون ثبت هیچ‌گونه اطلاعاتی (Private Mode) در نسخه‌ی iOS فایرفاکس وجود دارد، اما تنها محدود به نسخه‌ی ۹ از سیستم عامل iOS است.

می‌توانید از لینک زیر فایرفاکس را برای دستگاه اپل‌ای خود دانلود کنید.

Label_Downlaod24

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه