بازی فاینال فانتزی ۹ برای موبایل عرضه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) بازی «فاینال فانتزی ۹» (Final Fantasy IX) را برای پلتفرم‌های iOS و اندروید عرضه کرد.

بازی فاینال فانتزی ۹ با قیمت ۱۶٫۹۹ دلار برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شد.

اسکوئر انیکس که در حال ساخت بازی فاینال فانتزی ۱۵ و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی فاینال فانتزی ۷ است، قسمت نهم این مجموعه بازی‌ها را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه کرد. البته این بازی همان نسخه‌ای است که قبلا برای کنسول دستی PSP‌ عرضه شده بود.

بازی فاینال فانتزی ۹ در سال ۲۰۰۰ برای کنسول «پلی استیشن» (PlayStation) عرضه شد و ماجراهای آن در سرزمینی به نام Gaia رخ می‌داد. این بازی روند نسخه‌های کلاسیک مجموعه‌ی فاینال فانتزی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. بازی‌کننده‌ها در این بازی کنترل شخصیت‌های مختلف را به‌دست می‌گیرند و در زمان مبارزه‌ها باید از قدرت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد هر کدام از آن‌ها استفاده کنند.

نسخه‌ی موبایل این بازی دارای ویژگی‌های جدیدی است که از بین آن‌ها می‌توان به ذخیره‌ی خودکار اشاره کرد که باعث می‌شود بازی‌کننده‌ها راحت‌تر روند داستانی بازی را ادامه دهند. همچنین طراحی مدل شخصیت‌ها و محیط‌های بازی کمی بهتر از نسخه‌ی اصلی شده است. وضوح بازی در مقایسه با نسخه‌ی اصلی و نسخه‌ی PSP بیشتر شده و می‌تواند نظر بازی‌کننده‌ها را به سمت خودش جلب کند. البته روند بازی و کنترل آن همانند نسخه‌ی اصلی است و حس و حال یک عنوان نقش آفرینی نوبتی را به بازی‌کننده‌ها منتقل می‌کند.

Final Fantasy 9

Final Fantasy 9 در سال ۲۰۰۰ برای پلی استیشن عرضه شد.

‌‌‌‌‌‌

بازی فاینال فانتزی ۹ هم اکنون روی فروشگاه‌های گوگل پلی و اپل استور عرضه شده و بازی‌کننده‌ها می‌توانند با قیمت ۱۶٫۹۹ دلار آن را خریداری کنند.

برای اجرای این بازی باید ۴ گیگابایت حافظه‌ی خالی روی گوشی خودتان داشته باشید. همچنین گوشی شما باید اندروید ۴٫۱ یا بالاتر داشته باشد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه