فبلت LG G4 Pro در راه است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات درباره محصولات جدید ال‌جی زیاد هستند. مدتی پیش شایعاتی درباره‌ی معرفی یک تبلت ۱۰.۱ اینچی از سوی ال‌جی در همایش IFA منتشر شده بود. براساس اطلاعات منتشر شده، احتمال دارد که ال‌جی درکنار معرفی این تبلت از یک فبلت (Phablet) جدید هم رونمایی کند.

 

به‌نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی قصد دارد فبلتی به‌نام G4 Pro را راهی بازار کند.

 

به‌تازگی یک سایت کره‌ای اطلاعاتی را از فبلت جدید ال‌جی منتشر کرده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این محصول از یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی QHD با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد. ال‌جی برای صفحه نمایش این محصول از تکنولوژی Quantum IPS که در گوشی G4 به کار رفته بود، استفاده کرده است.

LGG4Pro1

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی قدرتمندتر از G4 خواهد بود و از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ برای آن استفاده شده است. در بخش دیگری از شایعات گفته شده که این فبلت از ۴ گیگابایت رم LPDDR4 استفاده می‌کند. لازم به‌ذکر است که شرکت سامسونگ از این رم‌ها برای گوشی گلکسی نوت ۵ استفاده کرده است. به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی قصد دارد از یک دوربین دوگانه برای این گوشی استفاده کند که از نظر کیفیت می‌تواند کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. قبلا شایعات زیادی درباره‌ی فبلت جدید ال‌جی منتشر شده بود و به احتمال زیاد تا چند روز آینده خبرهای بیشتری درباره آن شنیده خواهد شد. این امکان وجود دارد که فبلت G4 Pro در مهر ماه راهی بازار شود.

LGG4Pro3

منبع: vr-zone

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه