فروش پلی استیشن VR در سال ۲۰۱۶ به ۲ میلیون دستگاه می‌رسد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
playstation VR

با توجه به گزارش‌های منتشر شده از سوی سازمان تحقیقاتی SuperData Research هدست واقعیت مجازی شرکت سونی که (PlayStation VR) نام دارد در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۱.۹ میلیون دستگاه فروش خواهد داشت.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، احتمال دارد که هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR در سال ۲۰۱۶ به فروش ۱.۹ میلیون دستگاه دست پیدا می‌کند.

سال ۲۰۱۶ در اختیار هدست‌های واقعیت مجازی قرار دارد. سونی با هدست پلی استیشن VR، شرکت HTC با هدست Vive و شرکت Oculus با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift قصد دارند دنیای بازی‌های کامپیوتری را متحول کنند. رقابت نزدیک شرکت‌های فعال در این حوزه باعث شده که از هم اکنون احتمال‌های زیادی درباره‌ی میزان فروش این محصولات منتشر شود.

نسل اول هدست‌های واقعیت مجازی در حالی راهی بازار می‌شوند که احتمالات زیادی درباره‌ی قیمت این محصولات وجود دارد. شرکت Oculus هدست خودش را با قیمت ۶۰۰ دلار راهی بازار می‌کند و احتمال می‌رود که شرکت‌های دیگر قیمتی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار را برای محصولات خودشان در نظر بگیرند.

سازمان تحقیقاتی SuperData Research به این موضوع اشاره کرده که شرکت‌های مختلف نزدیک به ۶.۱ میلیارد دلار در حوزه‌ی واقعیت مجازی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به احتمال زیاد قیمت این محصولات بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار خواهد بود و در این میان هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR با فروش ۱.۹ میلیون دستگاه مواجه خواهد شد.

playstation VR

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR

البته به احتمال زیاد بازی‌کننده‌های حرفه‌ای خیلی دیرتر چنین محصولاتی را خریداری می‌کنند و بسیاری از بازی‌های تلفن‌های همراه هم به سمت حوزه‌ی واقعیت مجازی پیش خواهند رفت. البته اگر می‌خواهید نمونه‌ی آزمایشی و ارزان قیمت این محصولات را امتحان کنید می‌توانید یک Goolge Cardboard یا هدست Gear VR شرکت سامسونگ را خریداری کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: UberGizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه