فروش ۱۷۰ میلیون دلاری بتمن مقابل سوپرمن در هفته اول اکران

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد هواداران فیلم بتمن در مقابل سوپرمن، چندان به نقدهای منفی منتقدان این فیلم توجهی نکرده‌اند و نگاه منتقدان باعث نشده فروش فیلم با مشکل روبرو شود. فیلم تا امروز توانسته تعدادی از رکوردها را جابه‌جا کند و شانس شکستن رکوردهای بیشتری هم دارد. این فیلم با فروش ۱۷۰.۱ میلیون دلاری در داخل ایالات متحده در طول اولین هفته فروش خود حالا توانسته ششمین فیلم پرفروش در اکران هفته اول در طول تاریخ باکس‌آفیس باشد. بتمن در مقابل سوپرمن رکورد پرفروش‌ترین فیلم در هفته اول از فیلم‌هایی که بر‌اساس کمیک‌های انتشارات DC Comics ساخته شده‌اند را هم در اختیار خود گرفته.

فیلم در اکران بین‌المللی هم توانسته تا امروز ۴۲۰ میلیون دلار بفروشد. قطعا فروش این فیلم که بودجه ساخت آن ۲۵۰ میلیون دلار بوده تا امروز باید برای سازندگان آن رضایت‌بخش باشد.

batman2

از دیگر نکات قابل توجه فیلم، اختلاف نظر شدید هواداران و منتقدان است به شکلی که باید گفت این دوگروه حقیقتا در دوقطب مقابل هم قرار گرفته اند. در‌حالی که منتقدان اصلا فیلم را نپسندیده بودند، هواداران فیلم حسابی از آن استقبال کرده‌اند.

موفقیت فیلم بتمن مقابل سوپرمن فضا را برای سایر فیلم‌هایی که بر اساس داستان‌ها و شخصیت‌های انتشارات DC Comics ساخته می‌شوند هم آماده‌تر از قبل کرده است. فیلم‌های جدیدی از سری فیلم‌های بتمن و فیلم زن شگفت‌انگیز(Wonder Woman) که بر اساس شخصیتی به همین نام در مجموعه داستان‌های مصور ساخته شده و سال  ۲۰۱۷ اکران می‌شود، از جمله فیلم‌هایی هستند که طرفداران ابرقهرمان‌ها باید در انتظارشان بمانند.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    فیلم در ابتدا و قبل از اکران به شدت از طرف بعضی منتقدان نقد منفی گرفت ولی پس از اکران نقدهای خوب زیادی نوشته شد و فروش شگفت انگیزش و رکوردهایی که جابجا میکنه در آینده این فیلم رو بیشتر هم معروف میکنه.
    امید است از پروردگار منان که یاد و خاطره سه گانه نولان رو هم پاک کنه، اگرچه بیشتر در مورد سوپرمن و جاستیس لیگ هست فیلم تا مختص بتمن…

  2. Avatar وحید

    سلام و خسته نباشید
    بخشی بنام باکس آفیس دیگه بارگذاری نمیشه
    لطف کنید ادامه بدید بخش پر بیننده و جذابی بود

  3. Avatar آرمان

    سلام و خسته نباشید میگم به دی جی کالا مگ
    قبلا یه بخش باکس آفیس داشتید که یکدفعه متوقف شد. طرفداران زیادی داشت. حداقل دلیل توقفش رو ذکر کنید.

  4. Avatar سجاد

    اگه فیلم را دیدید و نپسندیدید ، این را بدانید که یک منتقد هستید!
    خخخخخ

  5. Avatar mohammad

    بودجه کُلی ساخت فیلم و تبلیغات و … حدودا ۴۵۰ میلیون دلار بوده.
    هنوز به هیچ سودی نرسیدن!!!

  6. Avatar mehdiborshedi

    فکر نمیکنم فیلم جالبی باشه و فقط برای سود آوری ساخته شده
    فقط بتمن واقعی و جذاب را در سه گانه کریستوفر نولا می توان دید

    1. Avatar امیر

      شما نگاه نکن لطفا این فیلم رو…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه