فصل ششم Game of Thrones پنجم اردیبهشت پخش می‌شود

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی تاج و تخت

همه می‌دانیم که مطابق هر سال، فصل جدید سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در ماه آوریل از شبکه‌ی HBO پخش می‌شود، اما حالا این شبکه تاریخ دقیق پخش تلویزیونی سریال مورد علاقه‌ی همه را اعلام کرده است.  قرار است پخش فصل ششم بازی تاج و تخت از بیست و چهار آوریل یعنی پنجم اردیبهشت آغاز شود. با این حساب، تا یافتن پاسخ سوال‌هایتان زمان زیادی باقی نمانده است.

این فصل بازی تاج و تخت و احتمالا فصل‌های آینده دیگر براساس کتاب‌های جورج آر. آر. مارتین ساخته نخواهد شد.

البته، همان‌طور که شما هم احتمالا شنیده‌اید، این فصل بازی تاج و تخت و احتمالا فصل‌های آینده دیگر براساس کتاب‌های جورج آر. آر. مارتین ساخته نخواهد شد. علت این موضوع این است که مارتین هنوز نوشتن کتاب‌ها را کامل نکرده است.

در واقع همین چند وقت پیش، مارتین خبر داده بود که هنوز روی کتاب فصل شش، «بادهای زمستان» (Winds of Winter) کار می‌کند و این کتاب آماده نیست. به این ترتیب، شاید چیزی که شما در سریال می‌بینید با کتابی که نوشته می‌شود تفاوت داشته باشد. نکته‌ی جالب این است که داستان برای کسانی که این کتاب‌ها را خوانده‌اند و آن را دنبال می‌کردند، از طریق سریال لوث می‌شود. این واقعیت کمی مایوس‌کننده است اما نمی‌توان از آن اجتناب کرد. البته چندان هم جای نگرانی نیست، چرا که سریال به اندازه‌ی کافی نسبت به داستان اصلی وفادار بوده است.

احتمالا در فصل شش شاهد ماجرا و داستان «برن استارک» (Bran Stark) خواهیم بود. در فصل قبل اصلا به او پرداخته نشده بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Twitter

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar sajad

    واقعا سریال جذابیه اگه دوبله بود بهتر می شد فصل ۵ومیگم

  2. Avatar sarmeili

    سلام

    ضمن تشکر از شما سرکار خانم غلامی

    بازی تاج و تخت یکی از بهترین سریالهای فانتزی که تا حالا دیدم.البته جسارتا به هیچ عنوان بدرد تمام اعضای خانواده نمیخوره چون صحنه های …. زیادی داره.در ضمن به اونائی که تا حالا این سریال رو ندیدن توصیه میکنم فعلا سراغش نرن چراکه وقتی پای دیدنش میشینی ، دیگه نمیتونی ازش دست برداری و چون ۵ فصلش بیشتر نیومده ، ممکنه مثل من و یه سریهای دیگه بدجوری تو خماری بمونین.خود من الان ۴ ماهه که ۵ فصلش رو دیدم و انتظار دیدن فصلای بعدی داره منو دیونه میکنه.بنظرم اونائی که ندینش بزارن فصل ۶ که اومد تازه شروع کنن بددینش تا حداقل تا رسیدن فصلای بعدی دست خالی نمونن.البته اینم اضافه کنم که خود من سری HD سریال رو دوباره دانلود کردم و میخوام دوباره شروع کنم به دیدنش.واقعا ارزش دوباره دیدن رو داره.
    موفق باشین

  3. Avatar سامان

    یکم اینکه ادامه ی سریال از روی کتاب ساخته نخواهد شد آدمو میترسونه ولی ممکنه باعث بشه سریال طولانی تر و زود به زودتر تولید بشه گرچه ممکنه آبکی و کم حادثه بشه!

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه