وودی آلن فیلم جدیدش را با سرمایه‌ی آمازون می‌سازد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آمازون در حال سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیون دلاری روی پروژه‌ی سینمایی جدید «وودی آلن» (Woody Allen) است.

این غول بزرگ خرده‌فروشی اینترنتی که به تازگی در حال تاسیس فروشگاه‌های فیزیکی هم هست، پیش از این، ۱۰ میلیون دلار روی پروژه‌ی سینمایی دیگری هم با نام Manchester By The Sea سرمایه‌گذاری کرده بود. این فیلم مستقل در جشنواره‌ی ساندنس (Sundance) ارایه شد. آمازون سابقه‌ی همکاری مالی با کارگردانانی همچون «جیم جارموش» (Jim Jarmush)، «اسپایک لی» (Spike Lee) و «تری گیلیام» (Terry Gilliam) را نیز دارد.

در فیلم جدید وودی آلن که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده، استیو کارل، جسی آیزنبرگ، بلیک لایولی و کریستن استوارت بازی خواهند کرد.

قرار بود در ابتدا Sony Pictures Classics روی فیلم جدید آلن سرمایه‌گذاری کند، اما با توجه به مبلغ قابل توجهی که آمازون پیشنهاد داد، دست‌اندرکاران تولید فیلم تصمیم گرفتند با آمازون همکاری کنند.

سونی مدتی پیش، ۵ میلیون دلار روی فیلم دیگری از وودی آلن به نام Irrational Man سرمایه‌گذاری کرده بود که پروژه‌ی موفقی از آب در نیامد و تنها ۴ میلیون دلار در باکس آفیس آمریکا فروش داشت. البته مبلغ سرمایه‌گذاری نمی‌تواند ضامن فروش خوب و موفقیت یک فیلم باشد و مسلما معیارهای دیگری هم دخیل هستند.

در فیلم جدید وودی آلن که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده، «استیو کارل» (Steve Carell)، «جسی آیزنبرگ» (Jesse Eisenberg)، «بلیک لایولی» (Blake Lively) و «کریستن استوارت» (Kristen Stewart) بازی خواهند کرد.

به علاوه، آمازون سرمایه‌گذاری دومی هم روی کار دیگری از وودی آلن انجام داده؛ آلن در حال تولید یک سریال تلویزیونی با بازی «مایلی سایرس» (Miley Cyrus) است که سرمایه‌ی آن توسط آمازون تامین می‌شود. این اولین تجربه‌ی سریال تلویزیونی آلن خواهد بود که قرار است در قالب اپیزودهای نیم‌ساعته روی آنتن برود.

woody-allen-jesse-eisenberg-AMAZON

«جف بزوس» (Jeff Bezos)، مدیر ارشد آمازون، توامان روی پروژه‌ی سینمایی دیگری هم سرمایه‌گذاری کرده که تولید یک سریال تلویزیونی با بازی ژان-کلود ون دام است. این اولین تجربه‌ی نقش‌آفرینی ون دام در یک سریال تلویزیونی خواهد بود.

منبع: The Verge و Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه