با قابلیت‌های جدید اپلیکیشن دیجی‌کالا بیشتر آشنا شوید (نسخه اندروید)

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا تمام شما با اپلیکیشن دیجی‌کالا آشنا هستید. یک اپلیکیشن عالی که می‌تواند به معنای واقعی یک فروشگاه کامل را در جیبمان جای دهد. اگر قبلا از این اپلیکیشن استفاده کرده باشید حتما با ویژگی‌های خوب آن که لذت یک خرید آسان را به شما هدیه می‌کند آشنا هستید. در آخرین نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن، چند ویژگی مهم جدید هم به آن اضافه شده که این اپلیکیشن را باز هم بهتر کرده است. در این ویدیوی کوتاه نگاهی انداخته‌ایم به ویژگی‌های جدید اپلیکیشن خوب دیجی‌کالا برای اندروید.

تا پیش از این به‌روزرسانی یکی از مهم‌ترین کمبودهای اپلیکیشن دیجی‌کالا این بود که در آن به نقد و بررسی تخصصی کالاها دسترسی نداشتید. ولی در نسخه‌ی جدید امکان خواندن نقد و بررسی کالاها، آن هم به شکلی بسیار خوب، فراهم شده. کافی است در صفحه‌ی محصول مورد نظر از منوی مخصوص روی دکمه‌ی «نقد و بررسی» ضربه بزنید. برای راحتی بیشتر متن نقد در سرفصل‌هایی مجزا قرار می‌گیرد که می‌توانید با سوایپ کردن به چپ و راست بین آن‌ها حرکت کنید.

قابلیت مفید دیگری که به اپلیکیشن دیجی‌کالا اضافه شده، دسترسی شما را به گالری ویدیوهای مرتبط با محصول فراهم می‌کند. اگر محصولی دارای محتوای ویدیویی باشد، آیکن مخصوصی در سمت راست عکس آن  دیده می‌شود که با انتخاب آن به گالری ویدیوهای محصول وارد می‌شوید. در این بخش نه‌تنها می‌توانید به تماشای ویدیوها بپردازید بلکه امکان به اشتراک گذاشتن سریع ویدیوها از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نظیر تلگرام هم وجود دارد.

آخرین ویژگی معرفی‌شده در این ویدیو امکان ویرایش آدرس است. با این ویژگی جدید قادر خواهید بود هنگام خرید کالا در صورت نیاز با ورود به فهرست آدرس‌هایی که قبلا استفاده کرده بودید، پیش از انتخاب آدرس مورد نظر به‌راحتی آن را ویرایش و تصحیح کنید. پس از تصحیح کردن آدرس می‌توانید مراحل ثبت سفارش را ادامه داده و از یک خرید آسان لذت ببرید.

دانلود از اپ استور دانلود از کافه بازار دانلود از گوگل پلی

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۸ دیدگاه
  1. Avatar Arman

    حالت Dark mode لطفا را اضافه کنید

  2. Avatar کاظم

    جدیدا این اپ که اجرا نمیشه؟؟؟کسی علت رو میدونه؟؟

  3. Avatar صابر

    سلام
    چرا اپ دیگه تویه اپ ستور نیست؟

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه