قیمت هدست Oculus Rift بیشتر از ۳۵۰ دلار خواهد بود

۱۱ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هدست واقعیت مجازی Oculus Rift قرار است در سال ۲۰۱۶ راهی بازار شود. در حالی که خیلی‌ها قصد خرید این محصول را دارند، به‌نظر می‌رسد که قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

بنیان‌گذار شرکت Oculus در مصاحبه‌ای گفت که هدست واقعیت مجازی Oculus Rift با قیمت بیشتر از ۳۵۰ دلار راهی بازار می‌شود.

درحالی که سازند‌ه‌گان هدست Oculus Rift هنوز قیمت آن را اعلام نکرده‌اند، شایعات زیادی درباره این موضوع منتشر شده است. در اوایل سال ۲۰۱۵ گفته شد که این محصول با قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه می‌شود. چنین قیمتی به احتمال زیاد نمی‌تواند مردم را نسبت به خرید این هدست واقعیت مجازی تشویق کند.
این سوال که Oculus Rift با چه قیمتی راهی بازار می‌شود، همچنان پابرجا است. بسیاری از کاربران ممکن است از کامپیوتر قدرتمندی برخوردار باشند که می‌توانند به وسیله آن با هدست Oculus Rift کار کنند. به‌تازگی سایت Road to VR گفته که این هدست با قیمت بیشتر از ۳۵۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این سایت مصاحبه‌ای را با پالمر لاکی (Palmer Luckey) بنیان‌گذار Oculus انجام داده و او در جواب سوال قیمت این هدست گفت که با قیمت بیشتر از ۳۵۰ دلار راهی بازار خواهد شد. او گفت که این هدست قیمت بالایی خواهد داشت و دلیل آن هم استفاده از تکنولوژی‌های جدیدی است که در مدل‌های قبلی وجود نداشتند.

پالمر لاکی (Palmer Luckey)  بنیان‌گذار شرکت Oculus

پالمر لاکی (Palmer Luckey) بنیان‌گذار شرکت Oculus

براساس گفته‌های لاکی مردم با شنیدن قیمت نهایی این محصول هیجان‌زده خواهند شد. قیمتی برای این هدست اعلام خواهد شد که پایین‌تر از محصولات مشابه باشد. لاکی در ادامه گفت که اگر مردم می‌خواهند این هدست را در اختیار داشته باشند، بهتر است از الان برای آن پس‌اندازد کنند.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه