لنوو گوشی پروژه تانگو را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دو شرکت گوگل و لنوو مدتی بود که روی محصولی به نام پروژه تانگو کار می‌کردند و اکنون مشخص شده که این پروژه یک تلفن همراه هوشمند است که برای نقشه برداری سه‌ بعدی (۳D Mapping) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پروژه تانگو موبایلی است که در زمینه‌ی نقشه برداری سه ‌بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی بهره می‌برد. یک دوربین پشت با دقت ۴ مگاپیکسل روی آن قرار گرفته که از یک لنز «فیش‌آی» (Fish Eye) با زاویه دید ۱۸۰ درجه بهره می‌برد. همچنین دوربین جلوی آن هم زاویه دید ۱۲۰ درجه را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این دوربین می‌تواند تصاویری با عمق ۱۸۰ در ۳۲۰ پیکسل ثبت کند. شرکت لنوو این دوربین‌ها را به شکلی طراحی کرده که کاربران بتوانند از آن‌ها در حالت افقی استفاده کنند.

«جانی لی» (Johnny Lee) رهبر این پروژه مدل آزمایشی این گوشی را به نمایش درآورده و به وسیله‌ی آن نقشه‌ی سه‌ بعدی سالنی که گوشی در آن قرار داشت را ثبت کند. او به این موضوع اشاره کرد که از این تکنولوژی می‌توان در بازی‌های کامپیوتری و تکنولوژی‌های واقعیت مجازی استفاده کرد.

شرکت لنوو هنوز تاریخ عرضه‌ی این محصول را اعلام نکرده، اما به احتمال زیاد پروژه تانگو در تابستان و با قیمت ۵۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

Project Tango

پروژه تانگو

Project Tango

پروژه تانگو

منبع: Gizmodo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Javad

    این پروژه می تونه کار رو برای مهندس ها خیلی آسون کنه ، گوگل از همه ی شرکت ها یک قدم جلوتره ….

    1. نیما

      لنوو با همکاری گوگل روی این پروژه سرمایه گذاری کرده سر خود که کار نکرده که می گید گوگل جلو تره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه