مایکروسافت مهر ماه نسل جدیدی از سرفیس‌پرو را معرفی خواهد کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان طور که می‌دانید شرکت مایکروسافت اخیرا سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را به‌طور رسمی عرضه کرده است. این در حالی است که به‌تازگی یک منبع چینی اخبار و شایعه‌هایی در مورد محصولات جدید این شرکت مبتنی بر ویندوز ۱۰ منتشر کرده است. به‌گفته‌ی این منبع، مایکروسافت قصد دارد این محصولات را در مهر ماه سال جاری به‌طور رسمی رونمایی کند.

براساس شایعه‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد مجموعه‌ای از محصولات جدید خود را در مهر ماه (ماه اکتبر) به‌طور رسمی معرفی کند.

براساس این گزارش قرار است دو گوشی هوشمند لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰XL به‌همراه نسل جدیدی از تبلت سرفیس‌پرو به‌نام سرفیس‌پرو ۴ و دستبند هوشمند مایکروسافت با نام Band 2 به‌زودی معرفی شوند. همچنین به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در حال کار روی نسخه‌ی کوچک‌تر کنسول بازی خود با نام Xbox One Mini است که احتمالا از نظر قدرت و عملکرد شبیه به ایکس‌باکس‌وان خواهد بود و تنها ابعاد کوچک‌تری دارد.

پیش از این شایعه‌های زیادی پیرامون دو گوشی لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰XL منتشر شده بود. براساس این شایعه‌ها به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در گوشی لومیا ۹۴۰ از یک صفحه‌نمایش‌ ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل استفاده کرده است؛ همچنین در لومیا ۹۴۰XL هم از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با همین رزولوشن بهره گرفته شده است. توان پردازشی این دو گوشی از طریق یک پردازنده‌ی ساخت کوالکام تامین می‌شود. شرکت سازنده در این محصولات ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار داده است.

microsoft

از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها باید به قابلیت پشتیبانی از پورت USB Type-C، درگاه Micro SD و قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد. البته لازم به‌ذکر است که هنوز هیچ کدام از این اطلاعات توسط مایکروسافت تایید نشده و صحت آن‌ها مشخص نیست. همچنین به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در طراحی نسل جدید سرفیس‌پرو خود مشابه با نسل سوم پیش رفته و از پردازنده‌ی SkyLake اینتل در آن بهره گرفته است. برخی دیگر هم به افزایش سایز صفحه‌نمایش این تبلت به ۱۳ اینچ اشاره دارند. به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در کنسول بازی جدید خود درایو اپتیکال Blu-ray را حذف کرده و ابعاد آن را به یک ‌سوم ایکس‌باکس‌وان فعلی کاهش داده است. در باره‌ی نسل جدید دستبند هوشمند مایکروسافت هم باید به این نکته اشاره کرد که طراحی ظاهری آن بهبود یافته و کمی باریک‌تر و ظریف‌تر شده است.

منبع: Press Examiner

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه