مایکروسافت Surface را به کمک Dell می‌فروشد

۱۸ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت تصمیم گرفته است تبلت Surface Pro خود را وارد محیط شرکت‌ها کند. برای انجام این کار هم از شرکت Dell تقاضای کمک کرده است. مایکروسافت می‌خواهد تا Dell تبلت‌های Surface را به همراه پشتیبانی یا برنامه‌های مختلف خرید به شرکت‌ها ارایه کند.

مایکروسافت با شرکت Dell قرارداد بسته است تا تبلت‌های Surface را به شرکت‌های بزرگ بفروشد.

این همکاری جدید بین Dell و مایکروسافت، این امکان را برای شرکت‌هایی که با Dell قرارداد دارند فراهم می‌کند تا به‌جای رایانه‌های این شرکت، تبلت Surface را تهیه کنند. این موضوع هم‌چنین باعث می‌شود تا شرکت‌ها به ویندوز ۱۰ مایکروسافت روی بیاورند. همه‌گیر شدن این ویندوز برای مایکروسافت از فروختن تبلت هم مهم‌تر است.

برنامه‌ی فروش تبلت‌ها از ماه اکتبر (مهر) شروع می‌شود. ممکن است این برنامه‌ی فروش هم‌چنین با عرضه‌ی تبلت‌های Surface Pro 4 که هنوز رونمایی شده‌اند همراه باشد.

مایکروسافت احتمالا خبر همکاری را به این دلیل یک ماه زودتر اعلام کرده است که انتظار می‌رود اپل امشب از iPad Pro رونمایی کند. شایعات از ساخت iPad Pro به عنوان رقیبی برای Surface خبر داده‌اند. اپل هم از سوی دیگر، با شرکت‌های مختلفی مثل IBM برای عرضه‌ی تبلت‌های‌اش در شرکت‌ها قرار داد بسته است.

Dell_1

مایکروسافت برنامه‌ی جدید فروش Surfaceها‌ی‌اش را «Surface Enterprise Initiative» نامیده است. شرکت Dell هم قرار نیست تنها شرکتی باشد که Surface را به شرکت‌ها می‌فروشد. شرکت‌هایی مثل HP، Accenture و Avande هم در این برنامه حضور خواهند داشت.

شرکت Dell گفته است که می‌خواهد تبلت‌ها را با گارانتی سخت‌افزار، پوشش صدمات اتفاقی، تنظیمات، پشتیبانی و ارسال عرضه کند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه