مدل جدید کنسول بازی اندرویدی Nvidia Shield معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Nvidia در نمایشگاه CES 2017 مدل جدید کنسول اندرویدی خودش را معرفی کرد.  مدل جدید کنسول Shield که به Shield TV معروف است، می‌تواند مضامین ۴K و HDR پخش کند و با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. این مدل سه برابر قوی‌تر از مدل قدیمی‌تر است و با سیستم عامل Android TV کار می‌کند و کاربران با خرید آن می‌توانند به سرویس‌های Netflix، Google Play Movie و Vudu دسترسی داشته باشند.  این دستگاه می‌تواند مضامین ۴K و HDR آمازون را هم پخش کند.

مدل جدید Nvidia Shield به دستیار صوتی گوگل مجهز شده و می‌توان به آن فرمان‌های صوتی داد. شرکت انویدیا گفته که Shield TV می‌تواند بازی‌های مختلف را هم استریم کند. در حال حاضر مشخص شده که بازی‌‌هایی مانند Watch Dogs 2، Assassin’s Creed Syndicate و For Honor برای این دستگاه هم عرضه می‌شوند. مشخص شده که در آینده تمام بازی‌های شرکت Ubisoft همزمان با تاریخ عرضه‌ی روی PC برای این دستگاه عرضه می‌شوند.

shield_tv-0

کنسول Shield TV قرار است با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار راهی بازار شود که شامل یک کنترلر مخصوص و کنترل از راه دور می‌شود. همچنین این کنسول ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم دارد.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar عطا

    دوستان اشتباه نکنن این نه رقیبه کنسولاس و نه رقیب پی سی سیستم عامل اندروید داره و بازیهایی که گفته شده فقط استریم میکنه نه اینکه خودش اجرا کنه یعنی تو کشور ما از این قابلیتش نمیشه استفاده کرد فقط عناوین گوگل پلی یا اختصاصیه خودش رو اجرا میکنه.

  2. Avatar محمد

    رقیبی جدید برای سونی و ماکروسافت….

  3. Avatar سعید

    به نظرم علاوه بر کاراییاش تو ایران بدرد کلکسیون دارا بخوره

  4. Avatar محمدعلي بهراميان

    قیمتش نسبت به رقبا خوبه
    و خب وقتی دیدم بازی assassins cred syndicate قراره براش بیاد خیلی جذبش شدم
    اگه وارد ایران بشه حتما میخرمش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه