مراسم PlayStation Experience امسال هم برگزار می‌شود

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شعبه‌ی سرگرمی‌های کامپیوتری شرکت سونی از برگزاری مراسم PlayStation Experience  امسال خبر داده است. این نمایشگاه قرار است در روزهای پنجم و ششم دسامبر (۱۴ و ۱۵ آذر) در سان فرانسیسکو برگزار شود. سونی برای دومین سال متوالی است که اقدام به برگزاری نمایشگاهی دو روزه به اسم PlayStation Experience می‌کند. نمایشگاه سال گذشته در لاس وگاس برگزار شده بود.

سونی قول رونمایی و نمایش بزرگ‌ترین بازی‌های امسال و سال آینده را در رویداد PlayStation Experience داده است.

سونی برای نمایشگاه امسال‌اش قول ارایه “بزرگ‌ترین بازی‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶” را به بازدیدکننده‌ها داده است. این شرکت هم‌چنین می‌گوید که انتظار رونمایی و غافلگیری‌های متعددی هم داشته باشید.

با توجه به بازخورد نمایشگاه سال گذشته، سونی تصمیم گرفته است قیمت بلیط‌ها را برای نمایشگاه ۲۰۱۵ خود کاهش دهد. کسانی که قبل از ۲۰ سپتامبر برای شرکت در PlayStation Experience ثبت نام کنند، می‌توانند بلیط دو روز را با قیمت ۶۰ دلار بخرند. پس از این روز، بلیط‌ها برای دو روز ۷۵ دلار قیمت خواهند داشت. هم‌چنین می‌توان بلیط روز شنبه را ۴۵ دلار و روز یکشنبه را به قیمت ۴۰ دلار به‌صورت جداگانه خرید. بلیط‌های نمایشگاه پارسال با قیمت ۹۰ دلار فروش می‌رفتند.

شرکت کپ‌کام هم قرار است مسابقه‌ای مختص بازی «استریت فایتر» در این نمایشگاه برگزار کند.

اگر توانایی سفر به این مراسم را دارید، به این لینک بروید. فقط حواس‌تان باشد که با شناسه‌ی شبکه‌ی پلی‌استیشن خود ثبت نام کنید. چون سونی می‌گوید برنامه‌هایی برای افراد دارد که هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه مشخص خواهند شد.

PS_EXP

سال گذشته، در مراسم PlayStation Experience شاهد نمایش اولین روند بازی از «آنچارتد ۴» بودیم. بازی «استریت فایتر ۵» و Wattam هم در این نمایشگاه رونمایی شدند.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه