مرسدس‌بنز وانت می‌سازد؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مرسدس‌بنز به تازگی تیزری از پیکاپ خود منتشر کرده که قرار است در روزهای آینده، در استکهلم سوئد آن را معرفی ‌کند. پیش‌ از این، عکس‌های جاسوسی از این پیکاپ گرفته شده بود که به دلیل پوشیده بودن بدنه خودرو، حدس بسیاری از جزییات عملا غیرممکن بود ولی در این تیزر، طراحی چراغ‌ها خبر از سنت شکنی در طراحی‌ها اخیر این شرکت خودروساز دارد و احتمالا به‌زودی با یک طراحی جدید از سوی مرسدس بنز آشنا می‌شویم. گفته می‌شود که مرسدس بنز، این پیکاپ را در قالب کلاس X یا GLT معرفی خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد که تلنگری به این خودروساز خورده و تصمیم به معرفی یک زبان طراحی جدید و بلکه متفاوت‌تر از گذشته را گرفته است. با توجه به تیزر می‌توان شباهتی میان این مدل با نیسان ناوارا و رنو آلاسکان دید. بر اساس مدل جدید نیسان NP300 ناوارا، پیکاپ مرسدس بنز احتمالا ظرفیت ۵ سرنشین و حمل۳۵۰۰ کیلوگرم را خواهد داشت.

mercedes-pickup-concept-side-view-teaser-video-screen-capture-1024x548

در مورد مشخصات فنی، حدس زده می‌شود که این پیکاپ از پیشرانه ۴ و ۶ سیلندری بنزینی و دیزلی با تقریب توان ۱۹۰ اسب بخار و در دو نوع گیربکس ۶سرعته دستی و ۷سرعته اتومات معرفی می‌شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود نظیر V کلاس MPV خود از فناوری‌های متنوعی در داخل کابین بهره‌مند شود. احتمال دارد که این پیکاپ در بازار آمریکا نیز عرضه شود ولی با توجه به رقبای قدرتمندی که در این کلاس نظیر شورولت کلرادو وجود دارد، شرایط برای مرسدس‌بنز راحت نخواهد بود!

قیمت این پیکاپ حدود ۴۵ هزار دلار تخمین زده شده است.

منبع : autoexpress

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar hasan7and

    بوی ایرانخودرو و سایپا خورده بهشون
    شایدم یکی از شرایط همکاری خودروسازهای ایرانی اینه که مرسدس باید یه مدل پیکاپ تولید کنه تا بفهمن که میتونه ماشین بسازه بعد بیاد حرف بزنیم/

  2. Avatar حسین محمدی

    اینا همش طراحی ایرانخودروئه

  3. Avatar حسین

    چه خبره چرا انقدر گرونه؟! خوب بیان از ایران سایپا ۱۵۱(وانت پراید دمپایی شکل خودمون) رو ببرن که کاملا ارزون و به صرفس!!!!

  4. Avatar سراجی

    ای کاش بجای این زامیادای لعنتی اینا میومدن اینور 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه