مشخصات Moto X 2016 موتورولا لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی برای اولین‌بار در سال جاری میلادی اسم سری گوشی‌های هوشمند Moto Z موتورولا آمد، خیلی‌ها فکر کردند این به معنای توقف تولید گوشی‌های سری X است. اما این‌طور نبود و بعد از معرفی گوشی‌های Moto Z و Moto Z Force موتورولا اعلام کرده بود همچنان به تولید گوشی‌های جدید در سری X ادامه می‌دهد.

Moto X 2016 با دوربین دوتایی می‌آید و دارای دوربین پشت  ۲۱ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دیگر است.

امروز اخبار جدیدی درباره‌ی مشخصات گوشی Moto X 2016 به دست‌مان رسیده که در بنچ‌مارک GFXBench به ثبت رسیده است. بر مبنای اطلاعات این بنچ‌مارک گوشی جدید موتورولا نمایشگری ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ دارد. تراشه‌ی این گوشی هم اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 است. همچنین رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۳۲ گیگابایتی برای این دستگاه به ثبت رسیده است.

ظاهرا Moto X 2016 با دوربین دوتایی می‌آید و دارای یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دیگر است. با هردو دوربین‌ می‌توان ویدیوی ۴K ضبط کرد. برای گرفتن سلفی و چت‌های تصویری دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی را خواهیم داشت. ضمنا این با گوشی اندروید ۶.۰.۱ کار می‌کند.

این مشخصات اگر دقت کرده باشید بسیار شبیه به مشخصات Moto Z Force است. با این تفاوت که این‌بار دوربین‌ دوتایی را روی گوشی داریم. به این ترتیب شاید سیاست موتورولا این باشد که تفاوت سری Z و X تنها در دوربین‌ها باشد. به‌هرحال فعلا نمی‌توانیم اظهارنظر خاصی کنیم چون موتورولا هنوز هیچ تایید رسمی ارایه نداده است.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مسعود

    الان دیگه لو رفتن معنی نداره همه گوشیهای شرکتهای مثل سامسونگ والجی وسونی و موتورولا …. که امسال عرضه میشن معلومه که پردازنده اسنپ ۸۲۰ دارن با ۴ گیگ یا نهایتا ۶ گیگ رم حافظه هم که ۳۲ یا ۶۴ میشه صفحه نمایش ها هم که با رزولوشن qhd شدن اسکن اثر انگشت هم که دیگه از نون شب واجبتر شده همین دیگه به ندرت با نواوری خیلی خفن مواجه میشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه