معرفی ۴ گوشی اندرویدی با رنگ رزگلد

۸ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اپل با معرفی آیفون ۶s نه تنها ویژگی‌های جدیدی مانند لمس «سه‌بعدی» (۳D Touch) را به نمایش درآورد، بلکه باعث شد رنگ رزگلد هم مورد توجه کاربران قرار بگیرد. به همین دلیل شرکت‌های مختلف سعی کرده‌اند محصولاتی را با این رنگ راهی بازار کنند.

در این مطلب ۴ تلفن همراه هوشمند اندرویدی در رنگ رزگلد را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای خرید و یا هدیه دادن باشند.

اولین تلفن همراهی که می‌توان به آن اشاره کرد، گوشی Oppo R7S است که برای رقابت با گوشی آیفون ۶s و آیفون ۶s‌ پلاس در رنگ زرگلد ساخته شده است. اگر Oppo R7S را در کنار آیفون ۶s قرار دهید، متوجه می‌شوید که رنگ آن کمی صورتی‌تر است و شباهت کمتری به آیفون دارد. البته Oppo نام Bros Gold را روی این گوشی گذاشته است.

تلفن همراه Oppo R7S

تلفن همراه بعدی Mate S شرکت هوآوی خواهد بود. این تلفن همراه هم برای رقابت با آیفون ۶s راهی بازار شده بود و به همین دلیل در رنگ رزگلد ساخته شده است. اگر به محصولات هوآوی علاقه‌دارید گوشی Mate S با رنگ رزگلد می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند. این گوشی به عنوان یکی از محصولات خوب هوآوی شناخته می‌شود.

تلفن همراه Mate S

گوشی بعدی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج شرکت سامسونگ است. سامسونگ پس از عرضه‌ی آیفون ۶s تصمیم گرفت که گوشی گلکسی S6 را در رنگ رزگلد راهی بازار کند. محصولاتی که رقیب شماره یک اپل و آیفون جدید به شمار می‌روند و علاقه‌مندان بسیار زیادی هم دارند.

تلفن همراه گلکسی S6

محصول بعدی گوشی گلکسی نوت ۵ است. این تلفن همراه هوشمند که با قلم آن می‌توان کارهای مختلفی انجام داد، با رنگ رزگلد هم عرضه شده است.

تلفن همراه گلکسی نوت 5

رنگ تلفن‌های همراه همیشه یک عامل اصلی برای خرید به شمار می‌رفتند، اما اپل با عرضه‌ی رنگ رزگلد نشان داد که موضوع رنگ از اهمیت بیشتری برخوردار است. استقبال کاربران از مدل رزگلد آیفون ۶s باعث شد تا شرکت‌های دیگر هم به فکر ساخت محصولات خودشان در این رنگ بیافتند. شاید تا این لحظه محصولات کمی با این رنگ تولید شده‌اند، اما در آینده شاهد تلفن‌های همراه هوشمند بیشتری خواهیم بود که با رنگ رزگلد عرضه می‌شوند.

دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    شرمنده، مگه گلکسی اس ۶ رز گلد هم داریم که اینجا بهش اشاره شده؟ من تا حالا جایی این موضوع رو ندیده بودم …….
    اگه کسی سراغ داره اطلاع بده

  2. Avatar حسین صدری

    کاربر FTLITA من کاملا با نظر شما موافقم. اچ تی سی اولین شرکت بود اما به طور کامل این این رنگ استفاده نکرد. من خودم از طرفدارای اچ تی سی ام. اما اینم بگم اون هایی که می گفتید هواوی اولین گوشی مجهز به فورس تاچ و رنگ رز گلد رو داشت این رو هم حواستون باشه اگه شایعات مربوط به رز گلد و فورس تاچ نبود هواوی نمی تونست این فناوری ها رو تو گوشیش معرفی کنه چون اصلا خبر نداشت. این وسط فقط و فقط اچ تی سی بدبخت و مظلومه(: کپی برداری از طراحی هاش می کنن بازم هیجی نمی که (وان مکس رو یادتون هست!!! اسند میت سون رو چی؟)

  3. Avatar محسن ن

    اپل محصولی چیزی درست کنه (حتی به تقلید از بقیه ) ، همه گیر میشه و اون محصول به اسم اپل تموم میشه. مایکروسافت سال ۲۰۰۲ تبلت ساخته بود (ویندوز اکس پی تبلت پی سی رو میتونید سرچ کنید).. چند سال بعد اپل تبلت زد، تبلت به اسم اپل خورد

    رنگ رز گلد هم معلوم میشه کی اول زده
    HTC One M9
    Announced ۲۰۱۵, March
    Colors Gunmetal Gray, Amber Gold, Silver/Rose gold, Gold/Pink, Pink

    اپل دوربین دیجیتال درست کنه باز میشه پدر دوربین دیجیتال. انگار تا حالا کسی دوربین دیجیتال تولید نکرده
    Apple iPhone 6s
    Announced ۲۰۱۵, September
    Colors Space Gray, Silver, Gold, Rose Gold

  4. Avatar shs77

    خاک تو سر این شرکت ها ! البیته هواوی زودتر از آیفون از رز گلد استفاده کرده اما احتمالا قبل از معرفی دستگاه میدونستن که آیفون رز گلد خواهد داشت اینها خواستن پیش دستی کرده باشن!

    رنک فقط رنگهایی مثل : کروم و مسی

    نمیدونم دیگه نواور بودن در رنگ گوششی هم برای بعضی شرکت ها انقدر سخته که باید برن رنگ های آیفون رو استفاده بکنن؟!

  5. Avatar FTLITA

    و اول از همه اینا One M9 که با رنگ رزگلد خیلی زودتر از اپل و اینکه که با رنگ طلایی و صورتی برای حمایت از بیماران سرطانی در آمریکا عرضه شد و شما هیچ کدومو نگفتید….
    نمیدونم سایتای تک چه پدرکشتگی با htc دارن… از The Verge بگیر تا سایتای ایرانی و …

  6. Avatar حسن شاه بنده

    خیلیا میگن تقبل و تقلید بده اتفاقا بنظر من جالب هم هست
    رنگ زر گلد خیلی قشنگه خب چه ایرادی داره مابقی برند هام استفاده کنند
    مثل ۳D touch خب خیلی کاربردیه دقیقا مثل right click موس میمونه خب خیلی کاربدیه خیلی خوبه همه استفاده کنند

    اپل هم قرار پنل پر مصرف ips رو کنار بزنه به سمت amoled بره خب چه ایرادی داره شرکت ها این تعامل رو داشته باشن
    من که هیچ وقت حرف کپی نزدم و نمیزنم

    1. Avatar امیرحسین مصطفوی

      به شخصه معتقدم اسم این حرکت کپی نیست، بلکه استفاده از تجربه‌های مختلفی هست که با تحقیق یا آزمون به‌دست آمده، که هر کمپانی تجربه‌ای منحصر به خودش رو داره که اون تجربه‌ها هم برای خود کمپانی قابل استفاده هست و هم برای دیگر کمپانی‌ها. کما اینکه اگر کمپانی اپل میتونست کپی کاری کردن دیگر شرکت‌ها رو اثبات کنه، قطعا در دادگاه علیه اونها شکایت می‌کرد.
      اگر قرار بود کوچکترین دست‌آوردی که در این زمینه‌ها به دست میاد منحصرا مربوط به یک کمپانی خاص باشه که وضعیت افتضاحی به بار می‌آمد. تصور کنید کسی که چرخ رو اختراع کرد، پتنت اون رو هم ثبت کرده بود و به کسی اجازه استفاده از اون رو نمی‌داد! اون‌وقت چه اتفاقی می‌افتاد؟؟؟

    2. Avatar dani

      همش به خاطر پوله عزیزم هیچ شرکتی اجازه استفاده از نو اوریاشو به شرکت های دیگه نمیده مثل اپل که از سامسونگ به خاطر تقلید شکایت کرد

  7. Avatar m

    عجب !!! پس اول آیفون بود که ۳d touch و رنگ رز گلد رو عرضه کرد و هواوی کلا دسته بیل بود!!!!!!!!!؟
    بخاطر ذوب در برندتون اطلاعات غلط به کاربرا ندید لطفا

    1. Avatar نادر ثقفی

      رز گلد داریم تا رز گلد
      فعلا که همه دنباله روی اپل هستن
      فروش هواوی در ایران فقط و فقط بخاطر قیمت پائینه دوست عزیز

    2. Avatar علی

      ببخشید هواوی چیکار کرد؟ عزیزم چی میگید شما ؟ ۳d touch که برای اپله و رنگ رزگلدم تا قبلش ۶ اس وجود نداشت پس من منظورتونو نمیفهمم

      1. Avatar alireza

        عزیزم شمایید که دو روزه اخبار دیجیکالا رو میخونید وگر نه اگر اخبار رو میخوندید هواوی اولین بار ۳d touch رو معرفی کرد و حتی باهلش پرتغال وزن کرد

  8. Avatar محمد امين

    حالا میشه فهمید اپل از سامسونگ تقلید میکنه یا سامسونگ از اپل
    زنده باد اپل

    1. Avatar parviz

      اطلاعات اشتباه و غلط است دوست گرامی قابلیت فورس تاچ و رنگ رز گلد را اول از همه و قبل از ایفون ، هواوی معرفی کرده بود. یادت رفته هواوی حتی با گوشیش سیب (Apple) و پرتقال وزن میکرد؟ و این هواوی بود که رنگ rose gold را قبل از همه معرفی نمود.

    2. Avatar vooroojak

      همون حقته اپل جونت آدم حسابت نکنه همه برنامه هاتو ببنده. خااااک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه