شیائومی گوشی Mi 5 را در تاریخ ۵ اسفند ماه معرفی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Xiaomi Mi 5

پس از شایعات بسیار، شرکت شیائومی اعلام کرد که گوشی Mi 5 در تاریخ ۵ اسفند ماه (۲۴ فوریه) معرفی خواهد شد. این خبر از سوی «هوگو بارا» (Hugo Barra) بنیان‌گذار این شرکت تایید شده است.

گوشی Mi 5 در تاریخ ۵ اسفند ماه معرفی می‌شود.

شیائومی به این موضوع اشاره کرده که گوشی Mi 5 هر چیزی که کاربران تصور می‌کنند را در بر دارد و حتی امکانات بیشتری را پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در حالی که هنوز اطلاعات بیشتری از این تلفن همراه هوشمند منتشر نشده، شرکت شیائومی قصد دارد یک برنامه‌ی دو ساعته برگزار کند.

البته قبلا به این موضوع اشاره شده بود که این گوشی در ماه فوریه معرفی خواهد شد و حتی تصاویری هم از این تلفن همراه هوشمند لو رفته بود.

گوشی Mi 5 از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد و به نظر می‌رسد در مدل‌هایی با حافظه داخلی ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت راهی بازار خواهد شد. به احتمال زیاد برای این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی روی آن مشاهده می‌شود.

Xiaomi Mi 5

تاریخ معرفی Mi 5

شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که Mi 5 از یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و اندروید ۵.۱ روی آن نصب شده است. با توجه به تصاویری که قبلا از تلفن همراه هوشمند شیائومی منتشر شده بود، این محصول در رنگ‌های مشکی، طلایی، صورتی و سفید راهی بازار خواهد شد.

منبع: Fone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احسان

    باید بخرمش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه