یک منبع دیگر مشخصات (Samsung Galaxy A8 (2016 را منتشر کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته‌های گذشته با انتشار بنچمارک GFXBench مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی A8 سال ۲۰۱۶، مشخصات این گوشی تا حدی برای‌مان روشن شد.
براساس تست GFXBench احتمالا این موبایل یک صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد. تراشه اگزینوس ۷۴۲۰ هم درون این گوشی قرار دارد و اگر نام این تراشه به نظرتان آشنا می‌رسد باید بدانید این تراشه همان تراشه‌ای است که در نسل قبلی پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ مثل سامسونگ گلکسی S6، سامسونگ گلکسی S6 edge، سامسونگ گلکسی S6 edge پلاس و سامسونگ گلکسی نوت ۵ به کار رفته بود.
تراشه اگزینوس ۷۴۲۰ یک پردازنده مرکزی ۲.۱ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی Mali-T760 MP8، مقدار ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. این محصول یک دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی هم دارد.
حال سامسونگ گلکسی A8 سال ۲۰۱۶ در بنچمارک Geekbench هم دیده شده که تایید می‌کند در این گوشی از تراشه اگزینوس ۷۴۲۰ استفاده شده است.
مقدار ۳ گیگابایت RAM گوشی و وجود اندروید ۶.۰.۱ هم از دیگر مشخصاتی است که در این منبع تایید شده‌اند. این گوشی در بنچمارک Geekbench چندباری مورد بررسی قرار گرفته و آخرین بار در آزمایش تک هسته‌ای نمره ۱۴۶۶ و در آزمایش چند هسته‌ای نمره ۴۷۰۹ کسب شده است.
شماره مدل این گوشی SM-A810 است و با گواهی‌نامه بلوتوث که اخیرا این گوشی گرفته کم کم به زمان رونمایی گوشی نزدیک می‌شویم.

منبع: PhoneArena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه