منشی هوشمند آمازون را در آیفون‌تان داشته باشید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

منشی هوشمند آمازون یا همان الکسا، تا امروز با انواع مختلفی از دستگاه‌های هوشمند سازگار شده است و حالا نوبت گجت‌های iOS رسیده. این سازگاری قرار است با اپلیکیشن Lexi میسر ‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن، بدون نیاز به داشتن اسپیکر هوشمند آمازون می‌توانید از بیشتر قابلیت‌های الکسا استفاده کنید.

این اپلیکیشن طبق گزارش The Next Web عملکرد الکسا در اسپیکر آمازون اکو را روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS پیاده می‌کند. به این‌ترتیب به شما امکان می‌دهد سفارش‌های‌تان را ثبت کرده، دستگاه‌های هوشمندتان را کنترل کنید و همچنین کارهای دیگری را از جمله پرس‌وجو از وضعیت آب‌وهوا و تهیه‌ی فهرستی از فیلم‌های مودعلاقه‌تان انجام دهید.

با استفاده از اپلیکیشن Lexi، بدون نیاز به داشتن اسپیکر هوشمند آمازون می‌توانید از بیشتر قابلیت‌های الکسا استفاده کنید.

اما ظاهرا برای استفاده از امکاناتی مثل Prime Music یا سرویس‌های کتاب آمازون همچنان نیاز داریم که آمازون اکو را هم داشته باشیم.

قیمت این اپلیکیشن ۵ دلار است. این مبلغ برای یک اپلیکیشن زیاد به نظر می‌رسد؛ با این وجود در مقایسه با هزینه‌ای که باید برای داشتن یک دستگاه اسپیکر هوشمند آمازون می‌پرداختید، بسیار کم‌تر است. اسپیکر هوشمند آمازون در حال حاضر با قیمت ۱۸۰ دلار به فروش می‌رسد.

منبع: Engadget

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه