نسخه‌ی بازسازی شده‌ی مجموعه بازی‌های Dead Rising در راه است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «کپکام» (Capcom) اعلام کرد که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Dead Rising 1 و Dead Rising 2‌ را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌کند. همچنین مشخص شد که بازی Dead Rising 2: off the Record هم برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری از این نسخه‌های بازسازی شده منتشر نشده و انتظار داریم که این عنوان‌ها در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ نشان داده شوند.

تمام این بازی‌های Open-World شامل انواع و اقسام سلاح‌ها می‌شوند که گیمرها می‌توانند آن‌ها را به روش‌های مختلف شخصی‌سازی کنند. همچنین هزاران زامبی در محیط وجود داشت که از بین بردن آن‌ها با سلاح‌هایی که در بازی وجود داشتند، بسیار هیجان‌انگیز بود. این دو بازی در کنار Dead Rising 2: off the Record در حالی برای کنسول‌های حال حاضر عرضه می‌شوند که بازی Dead Rising 3 تنها برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شد و قسمت چهارم هم چند ماه دیگر برای این کنسول منتشر می‌شود. البته گفته شده بود که Dead Rising 4 در انحصار زمانی ایکس‌باکس وان خواهد بود و به احتمال زیاد بعدا برای PS4 هم منتشر می‌شود. حتی بعید نیست که در آینده شاهد عرضه‌ی Dead Rising 3 برای پلتفرم‌های دیگر هم باشیم.

‌‌‌

منبع: GameSpot

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar اسپات

    چی میگید؟ dead rising 3 رو من همین الان رو کامپیوتر دارم 😐

  2. Avatar سينا

    تنها بازی قشنگ playstation vita همون uncharted معروفه.

    1. Avatar اسپات

      چه ربطی داشت؟ 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه