نسخه‌ی روز اول بازی Street Fighter V با قاب فلزی عرضه می‌شود

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Street Fighter V

شرکت کپکام برای اینکه علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های Street Fighter را به خرید قسمت پنچم در روز اول تشویق کند، اعلام کرد که نسخه‌ی روز اول این بازی با قاب فلزی در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد.

اگر از علاقه‌مندان سرسخت بازی Street Fighter V هستید، حتما نسخه‌ی روز اول آن‌را خریداری کنید.

نسخه‌ی روز اول بازی Street Fighter V به شکل محدود برای کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود و اگر آن را بخرید یک محصول متفاوت با ظاهری زیبا در اختیار خواهید داشت. البته باید توجه داشته باشید که تنها نسخه‌ی روز اول این عنوان که در اروپا عرضه می‌شود، قاب فلزی دارد.

روی جلد نسخه‌ی روز اول که با قاب فلزی عرضه می‌شود، طرحی از شخصیت Ryu را مشاهده خواهید کرد که نظر بسیاری از علاقه‌مندان به این بازی را به سمت خودش جلب می‌کند. اگر شما هم از طرفداران ایرانی این بازی هستید و می‌خواهید یک نسخه از آن را در اختیار داشته باشید، خرید نسخه‌ی روز اول انتخاب مناسبی خواهد بود. به احتمال زیاد برای خرید این نسخه نباید مبلغ بیشتری در مقایسه با نسخه‌های معمولی پرداخت کنید.

این بازی در تاریخ ۲۷ بهمن ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. از آنجایی که این عنوان برای کنسول ایکس‌باکس وان راهی بازار نمی‌شود، بسیاری از بازی‌کننده‌ها به کپکام اعتراض کرده‌اند؛ اما تهیه کننده‌ی SFV به آن‌ها گفت که بهتر است کنسول پلی‌استیشن۴ را خریداری کنند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از نسخه‌ی روز اول Street Fighter V را مشاهده کنید:

نسخه‌ی روز اول بازی Street Fighter V

 

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه