قابلیت تقسیم صفحه‌ی نمایش به اندروید بعدی اضافه خواهد شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سازنده‌ی تبلت Pixel C شرکت گوگل، اخیرا در وب‌سایت Reddit به سوالات مردم درباره‌ی این تبلت پاسخ داده است. قابلیت‌های خود تبلت به کنار، سازندگان Pixel C جسته و گریخته به برقی از امکانات و قابلیت‌های نسخه‌ی بعدی اندروید اشاره کرده‌اند.

گوگل همین حالا هم مشغول کار روی نسخه‌ی بعدی اندروید است.

«اندرو بورز» (Andrew Bowers)، مدیر بخش محصولات شرکت گوگل، در پاسخ به یکی از سوالات گفته است: “در حال حاضر مشغول کار بروی قابلیت‌های زیادی برای N هستیم. دوست داشتیم شما هم از آن‌ها خبر داشته باشید، اما در این صورت با دیدن N دیگر غافلگیر نمی‌شوید. قابلیت جدا کردن صفحه (Split-Screen) یکی از آن‌ها است.”

قابلیت Split-Screen که در تبلت‌های شرکت اپل وجود دارد، به کاربران اجازه می‌دهد تا نرم‌افزارهای مختلفی را به طور همزمان روی صفحه اجرا کنند.

در کنار این قابلیت، تیم سازنده‌ی Pixel C گفت که می‌خواهند امکان فرستادن تصویر از خروجی USB Type-C به یک پورت DisplayPort‌ را فراهم کنند. با این حال معلوم نیست که آیا این قابلیت، به نسخه‌ی بعدی اندروید مربوط می‌شود یا نه.

احتمال اینکه رونمایی از نسخه‌ی بعدی سیستم عامل اندروید را به همین زودی‌ها ببینیم، زیاد نیست. گوگل احتمالا در کنفرانس سال آینده‌ی خود در خرداد، از نسخه‌ی ۶.۱ مارش‌مالو رونمایی می‌کند. در نتیجه فعلا دور نسخه‌ی بعدی اندروید که همان N‌ باشد خط می‌کشیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه