نسل جدید کامپیوترهای مخصوص بازی لنوو معرفی شدند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

لنوو تنها شرکتی نبود که در نمایشگاه IFA محصولات مخصوص بازی معرفی کرد. شرکت ایسر هم در روز گذشته یک کامپیوتر مخصوص بازی را به نمایش در آورد و تبلتی که برای بازی کردن ساخته است را هم معرفی کرد.

 

شرکت لنوو یک لپ‌تاپ و یک کامپیوتر مخصوص بازی را در نمایشگاه IFA معرفی کرد.

شرکت لنوو در این نمایشگاه یک لپ‌تاپ مخصوص بازی به نام Y700 را به‌نمایش درآورد. این لپ‌تاپ با مشخصات سخت‌افزاری مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به طور مثال می‌توان این محصول را با نسل ششم پردازنده‌های اینتل یا پردازنده‌های Carrizo شرکت AMD خریداری کرد. این لپ‌تاپ در مدل‌های ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه خواهد شد و بلندگوهای قرمز رنگ JBL روی آن قرار گرفته است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این محصول به دلیل وزن زیادی که دارد، برای حمل و نقل مناسب نیست. این محصول از یک صفحه نمایش لمسی با کیفیت ۴K بهره می‌برد. روی آن یک دوربین Intel RealSense قرار گرفته که با تکنولوژی تشخیص صورت در ویندوز ۱۰ کار می‌کند. لپ‌تاپ Y700 که ۱۶ گیگابایت رم دارد با کارت گرافیکی GTX 960M یا Radeon R9 قابل خرید خواهد بود. این محصول ۱ ترابایت هارد دارد و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD برای آن در نظر گرفته شده است. لنوو اعلام کرد که این محصول با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

Laptop-gaming-lenovo Laptop-gaming-lenovo-1 Laptop-gaming-lenovo-2 Laptop-gaming-lenovo-3 Laptop-gaming-lenovo-4 Laptop-gaming-lenovo-5

در کنار معرفی این لپ‌تاپ دو کامپیوتر مخصوص بازی به نام‌های IdeaCentre Y700 و Y900هم معرفی شدند. طراحی این کامپیوترها به لپ‌تاپ Y700 بسیار شبیه است و رنگ‌های مشکی و قرمز در آن دیده می‌شود. در این کامپیوتر نسل ششم پردازنده‌های اینتل سری Core i7 و کارت گرافیکی رده بالای Nvidia استفاده شده است. لنوو در مدل ۹۹۹ دلاری این کامپیوتر از کارت گرافیکی GeForce GTX 970 و ۳۲ گیگابایت رم استفاده کرده است. البته مدل ۱۵۹۹ دلاری این کامپیوتر هم معرفی شده که دو عدد کارت گرافیکی GeForce GTX 980 روی آن قرار گرفته و ۶۴ گیگابایت رم دارد.
لنوو اعلام کرده که در کنار سسیستم‌هایی که خودش معرفی کرده، کاربران می‌توانند این کامپیوتر را با سخت‌افزار مد نظر خودشان هم سفارش دهند.

PCgaming-lenovo-1 PCgaming-lenovo-2 PCgaming-lenovo-3 PCgaming-lenovo-4

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه