نظرسنجی: ال‌جی G5 می‌خرید یا LG V20؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی، درست مثل سال گذشته، از پرچم‌دار دوم خودش رونمایی کرده است. گوشی LG V20 مشخصاتی بسیار شبیه به LG G5 دارد؛ طوری که انتخاب از بین این دو گوشی، کمی سلیقه‌ای می‌شود. بیایید قبل از هر چیز، نیم‌نگاهی به مشخصات LG G5 و LG V20 بیاندازیم.

بزرگ‌ترین تغییر V20 در مقابل G5، اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش آن است؛ طوری که V20 در اصل یک فبلت محسوب می‌شود. صفحه‌ی G5 اندازه‌ای ۵.۳ اینچی و صفحه‌ی V20 اندازه‌ای ۵.۷ اینچی دارد، با این حال وضوح تصویر هر دو برابر با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیسکل است. هر دو هم یک صفحه نمایش IPS دارند.

دوربین اصلی V20 و G5 کاملا یکسان هستند. این دو گوشی یک دوربین دوتایی با دقت ۱۶ مگاپیکسل دارند. با این حال، فلش V20 دو ال‌ای‌دی دارد و فلش G5 یک ال‌ای‌دی. یک تفاوت دیگر هم در دقت دوربین سلفی است: دوربین V20 دقت‌اش ۵ مگاپیکسل و دقت دوربین G5 برابر با ۸ مگاپیکسل است.

از نظر سخت‌افزار، هر دو وشی کاملا یکسان هستند. دو پرچم‌دار ال‌جی از یک اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده می‌کنند. حافظه‌ی رم دو گوشی هم چهار گیگابایت است.

LG-G5-LG-V20

با توجه به اینکه گوشی V20 اندازه‌ی بزرگ‌تری دارد، باتری‌اش هم در نتیجه بزرگتر است. باتری V20 ظرفیت‌اش ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت است، در حالی که G5 یک باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

بد نیست نگاهی به ظاهر دو گوشی هم بیاندازیم. بدنه‌ی G5 طبق گفته‌ی ال‌جی، فلزی است، اما اگر آن را به دست گرفته باشید، نمی‌توانید جنس فلز را احساس کنید و گوشی پلاستیکی به نظر می‌رسد. ال‌جی برای ساخت بدنه‌ی V20 از آلومینیوم استفاده کرده و ظاهر گوشی هم حداقل از نظر ما، کمی از G5 بهتر است.

تمام این‌ها را گفتیم تا در نهایت از شما بپرسیم که کدام گوشی بهتر است؟ اگر بخواهید از بین G5 و V20 یکی را انتخاب کنید، سمت کدام گوشی می‌روید؟

[CP_POLLS id=”69″]

‌‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۲ دیدگاه
  1. Avatar مازیار

    من خودم دوسال g3 دارم تو اب افتاد چای روش ریخت چیزیش نشدهنگی وغیره نداشته تنها عیب داغی بیش از حد گوشی بوده و خاموش شدن وباطری ضعیف البته این داغی بیش از حد از روز اول بود خاموشی جدیدا بهش اضافه شده خخخخخ حالا میخوام v20 بگیریم میترسم ازین موضوع

  2. Avatar سحر یاسانی

    سلام.من میخوام گوشی بگیرم هر کی یه چیز میگه ???? چیکار کنم آخر؟من همیشه گوشی سامسونگ میگرفتم ولی یه بار که از دستت بیفته تاچش ورشکستت میکنه دو برابر قیمت گوشی و فقط باید پول تاچ ال سی دی بدی. خواستم ال جی j5 بگیرم که نظرا رو خوندم کلا اصلا گوشی نخرم بهتره

  3. Avatar A

    ۱۰۰ در صد در صد وی ۲۰ اما در کل از سامسونگ بیشتر خوشم میاد.

  4. Avatar 1

    من ۸ ماهه جی ۵ دارم ازش راضیم
    هنگ تو کارش نیست
    همیچیش عالیه
    اگه حافظ ه اش به جای ۳۲ گیگ ۶۴ بود دیگه حرفی نداشت

  5. Avatar alireza

    ال جی نسبت به قیمتو محکمی حافظه و… ازسامسونگ بهترودوربین ال جی ام عالیه

  6. Avatar alireza

    گوشی های سامسونگ ارزش خریدن ندارن بااین که خوب هستند ولی سریع گوشی هلی جدید تولید میکنن ومدلو قیمت قبلیا میاد پایین

  7. Avatar Hasani

    من از دیجی کا لا g5گرفتم الانم ۵ماهه دارم ازشم راضی هستم قبلش هم گوشی های رده بالا داشتم مثل s5سامسونگhtc9.
    ولی g5یه چی دیگست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه