نقد و بررسی سامسونگ گلکسی تب S2

۱ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در ۲۹ تیر سال ۱۳۹۴، شرکت سامسونگ از دو تبلت جدید خود به نام‌های «گلکسی تب S2 مدل ۸ اینچی» (Galaxy Tab S2 8.0)  و «گلکسی تب S2 مدل ۹/۷ اینچی» (Galaxy Tab S2 9.7) رونمایی کرد. این دو تبلت، مدل‌های به‌روز شده‌ی تبلت‌های Tab S 8.4 و Tab S 10.5 به‌حساب می‌آیند که در برخی از بخش‌ها نسبت به مدل‌های گذشته‌ی خود بهتر شده‌اند و در برخی دیگر، نسبت به مدل گذشته‌ی خود پسرفت داشته‌اند. شگفت‌انگیزترین بخش تبلت‌های گلکسی تب S2 مربوط به ضخامت آن‌ها می‌شود. تب S2 تنها ۵/۶ میلی‌متر ضخامت دارد که از اپل آی‌پد ایر ۲ و گلکسی تب S هم باریک‌تر است.

‌‌

1

‌‌‌

دیگر ویژگی برجسته‌ی این تبلت، مربوط به نمایشگر آن می‌شود. همچون گلکسی تب S، گلکسی تب S2 هم در دو نسخه و با اندازه‌ی نمایشگرهای مختلف معرفی شده است؛ اما اندازه‌های این دو تبلت کمی با هم متفاوت است. تب S2 در دو نسخه‌ی ۸ و ۹/۷ اینچی (درست مشابه تبلت‌های شرکت اپل) طراحی و تولید شده است.

نسبت تصویر ۴:۳، این تبلت‌ها را به گزینه‌‌های مناسبی برای بازی، وبگردی و مطالعه تبدیل کرده است.

مهم‌ترین تغییرات نمایشگر تب S2 نسبت به تب S مربوط به رزولوشن و نسبت تصویر است. نمایشگر تب S2 دارای نسبت تصویر ۴ به ۳ است و از رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۵۳۶ پیکسل بهره می‌برد. البته همه‌چیز به همین دو مورد خلاصه نمی‌شود. سامسونگ از حسگر اثر انگشت پیشرفته‌ای در تب S2 استفاده کرده که عملکردی همچون گوشی گلکسی S6 دارد. همچنین امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی در این تبلت وجود دارد.

4

5

چندی پیش ما  این تبلت‌ها را به طور تخصصی مورد بررسی قرار دادیم. پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی کامل «گلکسی تب S2‌ مدل ۸ اینچی» و «گلکسی تب S2 مدل ۹/۷ اینچی» را از دست ندهید.

Review_Tab_S2

‌‌‌

اینفوگرافی زیر، شمایی کلی از گلکسی تب S2 را در اختیارتان قرار می‌دهد.

Infographic_Samsung_S2_9.7

‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar علی

    سلام دوستان.من ی مشکلی دارم،مشکلم اینه که وقتی قسمت پایین پشت تبلتم رو فشار میدم صدا میده و گاهی اوقات هم قطع میشه
    این عادیه،و یا عادی نیست لطفا راهنمایی کنید .تبلتم هم گارانتی داره

  2. Avatar فاطیما

    بنظر من تلاش برای اینکه بگیم اپل بهترییییینه یا سامسونگ بی فایده است. چون تفاوت سلیقه ی افراد نقش بیشتری داره. هرگز همه ی دنیا یه تبلت نخواهند خرید. چون سلیقه ها متفاوته. و بهییییچ وجه نمیشه قانع کرد کسی رو که کلا از فلان سیستم عامل خوشش نمیاد. هم سامسونگ هم اپل تبلت های عالی ای دارن میدن. چه خبره مگه. نمیخوایم مثل تراکتور ازشون کار بگیریم. پس تبلت هر کس مبارکش 🙂

  3. Avatar حسام

    یه تار موی گندیده IPAD MINI 4 رو که اپل تازه از رونمایی کرده به این تبلت نمی دم.به جا اینکه سامسونگ از سخت افزار موجود رو پرچمدارای جدیدش استفاده کنه رفته از پردازنده موجود در اسمارتفون نوت ۴ واسه این تبلت استفاده کرده.دوربینش هم که تنها نقطه ی قوتش به نسبت رقبا داشتن فلش واسه عکسبرداری در شب و فضاهای نوری تاریک هستش.اما از لحاظ کیفیت عکسبرداری دقیقا مثل TAB S می مونه با این تفصیل که یه سری افکت های خاص بهش اضافه شده که اونم به خاطر رابط کاربری تاچ ویز جدید به کار رفته روی این تبلت هستش نه چیز دیگه.ای کاش به جای توجه بیش از حد به قطر دستگاه یه ذره هک مثل اپل به سخت افزار و قدرت پردازشی محصول توجه میکرد.کاری که رقیبش یعنی شرکت اپل به معنب واقعی کلمه در آیپد جدیدش یعنی IPAD MINI 4 انجام داد و سخت افزار عالیه IPAD AIR 2 عینا آورد روی این تبلت بی نظیر.همچنین مطابق اون چیزی که بنده متوجه شدم در سایت های متفرقه،آیپد جدید اپل یعنی IPAD MIN4 از لحاظ کیفیت عکس و فیلم دقیقا مثل کیفیت لنز ISIGHT موجود در iphone 6 هستش البته با کمی تفاوت در دیافراگ.یعنی خلاصه ماجرا اینکه نه تنها کیفیت دوربین ipad mini 4 نسبت به سری قبل بهتر شده بلکه الان تا ۹۰ درصد از لحاظ کیفیت برابری می کنه با کیفیت دوربین iphone 6 و ضعف دوربین ipad mini 4 فقط در محیط های تاریک هستش چون دیافراگم دوربینش بر خلاف آیفون ۶ هست f/2.6 و ضمنا فاقد فلش هستش!!!

    1. Avatar محمدرضا

      من ادم اپل ستیزی هستم ولی توقعم از سامسونگ بیشتر بود.
      نکته ای که در مورد سامسونگ وجود داره اینه که خریدار باید حواسش جمع باشه. تو اپل چشماتو میبندی و به شرکت اعتماد میکنی ولی تو سامسونگ باس حواست جمع باشه. البته فقط سامسونگ نیست. من دوس دارم این چالش رو و خوشم میاد از انتخاب خوب کردن بین محصولات اینچنینی.
      انتظار من این بود که بترکونه ولی حیف. البته شخصا کاربریم اونقدی سنگین نیست که برم سراغ چیپست های پروصرف و قوی و این تبلت به نفع منه. ولی بقیه مردم که اینجوری نیستن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه