نماینده‌ی ایران در مسابقات جام‌جهانی فیفا۱۶ فرانسه، چهارم شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات جام‌جهانی‌ بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی (ESWC) هر ساله در کشور فرانسه برگزار می‌شود و تعداد زیادی از بازی‌کننده‌های کشورهای مختلف، برای رقابت در این رویداد مهم، گرد هم می‌آیند. امسال و در جریان برگزاری ESWC سال ۲۰۱۵، نماینده‌ی ایران موفق شد مقام چهارم را در بازی تازه عرضه شده‌ی فیفا۱۶ به خودش اختصاص بدهد. این رقابت‌ها هم‌زمان با برگزاری «هفته‌ی بازی‌‌های پاریس» (Paris Games Week) در کشور فرانسه برگزار شد.

«کیارش شکوهی»، یکی از نماینده‌های ایران که در نیمه نهایی باخت و نتوانست به مرحله‌ی فینال راه پیدا کند، برای کسب مقام سوم با بازی‌کننده‌ای از کشور آلمان به رقابت پرداخت. بازی کیارش با نماینده‌ی آلمان در دقایق قانونی با نتیجه صفر – صفر به اتمام رسید.  در نهایت هم کیارش شکوهی در ضربات پنالتی بازی را با نتیجه‌ی شش بر هفت به رقیب آلمانی‌اش واگذار کرد.

002-new

نوید برهانی، قهرمان دور قبل جام‌جهانی فیفا کشور فرانسه و بخت اول قهرمانی در این دوره، در کمال ناباوری از دور مسابقات حذف شد.

کیارش با ۵ برد، یک باخت و یک مساوی تا مرحله‌ی نیمه‌ نهایی مسابقات بالا رفته بود. نماینده‌ی ایران موفق شد در این رقابت‌ها ۳۳ گل به‌ثمر برساند. «مهرداد کمپانی» دیگر نماینده‌ی ایران در این دوره از مسابقات بود که نتوانست خودش را به مراحل پایانی برساند. کمپانی با ۳ برد، ۳ باخت و یک تساوی از دور رقابت‌ها حذف شد.

اما عجیب‌ترین عمل‌کرد در این دوره از مسابقات را سومین و آخرین نماینده‌ی ایران داشت. «نوید برهانی» که در دوره‌ی قبلی برگزاری مسابقات جام‌جهانی فرانسه به رتبه‌ی نخست در بازی فیفا۱۵ رسیده بود، با ۴ برد، ۲ مساوی و یک باخت به مرحله‌ی بعدی مسابقات راه پیدا کرد؛ اما در مقابل حریف‌اش از کشور رومانی بازی را با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ واگذار کرد تا از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar ترانه

    چه باحال. آفرین به مهارتشون

  2. Avatar kay.one

    همین که مدعی هستیم عالیه ولی یک سوال دارم
    چرا همیشه میگیم موفق شد مقام چهارم یا پایین تر به خود اختصاص دهد؟
    مگه غیر از اول تا سوم هم مقام حساب میشه و موفقیته؟!

    1. Avatar محمد کمالی

      اگه با منو شما مقایسش کنن که تو خونه نشستیم فقط اخبارش رو میخونیم . بله موفقیته . ولی با سه نفر بالاسریش نه .

    2. Avatar یاسین

      واسه کشوری که نه سازمانی تحت این چیزا داره نه کشورش پشتیبانی میکنه از صنعت گیم خودش کلیه…و وقتی که از کنسولای بزرگ جهان اسم ایران حتی تو لیست ثبت نامش نیست(مثلاpsn) همین که چهارم شد کلیه البته اولم خدارو شکر داشتیم:)

  3. Avatar کوروش سقانژاد

    لطفا خبر هایی این چنین بیشتر بگذارید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه