نگاه نزدیک به اپل واچ جدید

۲۷ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به جز دو گوشی آیفون جدید، شرکت اپل نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود یعنی اپل واچ سری ۲ را معرفی کرده است. گرچه این ساعت هوشمند در ظاهر بسیار شبیه به مدل قبلی است اما ویژگی‌ها و المان‌های به کار رفته در درون ساعت کاملا متفاوت است. اول اینکه در این ساعت جدید یک تراشه دو هسته‌ای جدید به کار رفته است. گفته شده که این تراشه جدید نسبت به تراشه‌ای که در مدل قبلی به کار رفته بود ۵۰ درصد سریع‌تر است. ظاهرا پردازنده گرافیکی این ساعت هوشمند هم از نظر عملکرد ۵۰ درصد بهتر از پردازنده گرافیکی به‌ کار رفته در نسل قبلی است. علاوه بر ‌این‌ها اپل واچ جدید صفحه‌نمایش درخشان‌تری هم دارد، در آن GPS به کار رفته و ضد آب هم هست.

yi16EvLLNgGtBLPQ-(2)

با باز کردن این ساعت هوشمند مشخص شده که یک باتری ۲۷۳ میلی‌آمپرساعتی هم در آن به کار رفته است. البته همه این‌ها را باید در کنار بلندگوهای این ساعت در نظر گرفت که می‌توانند آب را از خود به سمت بیرون برانند.

کالبد شکافی این ساعت نشان داد که اپل واچ ۲ بسیار تعمیرپذیر هم هست. گرچه در این باره نمره‌ای به ساعت هوشمند اپل داده نشده اما ظاهرا اگر قرار بود از نظر تعمیرپذیری نمره‌ای به این ساعت داده شود این نمره بالا می‌بود.

منبع: PhoneArena

Drone_Footer

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه