گزارش اختصاصی دیجی‌کالا: کنترل تمام خانه با هاب جدید سامسونگ

۱۲ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدود یک سال پیش بود که سامسونگ شرکت SmartThings را خرید. این شرکت که در زمینه‌ی خانه‌های هوشمند فعالیت می‌کند، اولین محصول جدیدش را که پس از خریده شدن توسط سامسونگ ساخته معرفی کرد.

اسمارت هاب شرکت SmartThings، می‌تواند به دوربین‌ها یا سنسورهای زیادی در خانه متصل شود و تمام آن‌ها را از طریق یک اپ کنترل کند.

«اسمارت هاب» جدید این شرکت، دستگاهی شبیه یک مودم است که از پروتکل‌های بی‌سیم مختلفی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه، سنسورهای زیادی را که در خانه قرار داده می‌شود کنترل می‌کند.

دستگاه شرکت SmartThings هم‌چنین می‌تواند به عنوان دستگاهی برای کنترل دوربین‌های مختلف استفاده شود. می‌توان دوربین‌هایی را در خانه قرار داد، و سپس توسط یک نرم‌افزار موبایل آن‌ها را کنترل کرد. اسمارت هاب شرکت SmartThings به غیر از برق، با باطری هم کار می‌کند؛ طوری که اگر برق قطع شود، قابلیت کار کردن تا ۱۰ ساعت را دارد.

این اسمارت هاب، از همین امروز برای خرید موجود خواهد بود. این دستگاه درست مثل مدل قبلی شرکت SmartThings صد دلار قیمت دارد. سنسورهای این دستگاه یا دوربین‌های سازگار با آن، قیمتی از ۳۰ تا ۵۰ دلار دارند.

Smart-Hub-1

مهم‌ترین قابلیت اسمارت هاب این شرکت، متن باز بودن سیستم نرم‌افزاری آن است؛ طوری که این هاب همین حالا از ۲۰۰ دستگاه دیگر پشتیبانی می‌کند و با آن‌ها سازگار می‌شود. نرم‌افزار iOS و اندروید SmartThings هم بروزرسانی شده است.

شرکت Smart Things به کمک سامسونگ می‌خواهد به غیر از امریکا، به کشورهای دیگر هم محصولات‌اش را بفروشد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمدامین

    سلام
    خیلی جالب بود
    بوجود آوردن همچین مجله ای خیلی ایده جالبی است
    ممنون از اطلاعات بروزتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه