هدست واقعیت مجازی Vive در CES 2016 کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هدست واقعیت مجازی Vive

براساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت HTC قصد دارد در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶ یک دموی بزرگ از هدست واقعیت مجازی Vive منتشر کند.

شرکت HTC اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی Vive در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶ یک نمایش شگفت‌انگیز خواهد داشت.

هدست واقعیت مجازی Vive در اواخر سال ۲۰۱۵ به شکل محدود راهی بازار می‌شود و سپس در بهار سال ۲۰۱۶ همه‌ی علاقه‌مندان می‌توانند آن‌را خریداری کنند. شرکت HTC هم برای اینکه این محصول را بیش از پیش معرفی کند، قصد دارد حاضران در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶ را با نمایش یک دمو از این محصول هیجان‌زده کند.

«چر وانگ» (Cher Wong) مدیرعامل شرکت HTC گفته که قصد دارند یک دموی فوق‌العاده از هدست واقعیت مجازی Vive منتشر کنند تا تمام علاقه‌مندان به این محصول با نمونه‌ی نهایی آشنا شوند. همچنین هدست Vive توانسته به موفقیت‌های بسیار زیادی از نظر تکنولوژی دست پیدا کند که قطعا دیدن آن کاربران را شگفت‌زده می‌کند.

درحالی که این شرکت تایوانی قصد دارد هدست واقعی مجازی خودش را در اواخر سال ۲۰۱۵ راهی بازار کند، هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان تحقیقاتی Glassdoor information شرکت HTC محصول جدید خودش را بین قیمت‌های ۱۵۶۰ تا ۱۷۳۰ دلار به فروش خواهد رساند.

در حالی که HTC خودش را برای معرفی این هدست واقعیت مجازی در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶ آماده می‌کند، تصاویری از این محصول به بیرون درز کرده که کاربران را با نمونه‌ی تجاری آشنا می‌کنند. در این تصاویر هدست واقعیت مجازی Vive با کنترلرهای مخصوصی که برای آن طراحی شده به چشم می‌خورند.

هدست واقعیت مجازی Vive

طرح نهایی هدست واقعیت مجازی Vive

مدل نهایی این هدست به مدلی که در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته، شبیه است اما کمی زیباتر به‌نظر می‌رسد. کنترلرهای این هدست هم از طراحی قابل قبولی برخوردار هستند و کاربران می‌توانند به دکمه‌های روی آن دسترسی داشته باشند.

کنترلرهای هدست واقعیت مجازی Vive

طرح نهایی کنترلرهای هدست واقعیت مجازی Vive

شرکت HTC هدست واقعیت مجازی Vive را در آوریل سال ۲۰۱۶ به شکل عمومی راهی بازار می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه