هوآوی یک گوشی با دوربین چرخشی معرفی کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی یک شرکت چینی فعال در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند است. این شرکت روز گذشته جدیدترین گوشی هوشمند خود را معرفی کرد. هوآوی در طراحی ظاهری این محصول بسیار شبیه به دیگر محصولات میان‌رده‌ی خود عمل کرده است.

به‌تازگی شرکت هوآوی جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام Honor 7i در چین معرفی کرده است. اصلی‌ترین ویژگی این محصول قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه‌ی دوربین آن است.

نام این گوشی Honor 7i بوده و اصلی‌ترین ویژگی آن قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه‌ی دوربین است؛ با استفاده از این ویژگی، دوربین پشتی به دوربین جلو برای عکس‌برداری‌های سلفی تبدیل می‌شود. همان‌طور که می‌دانید معمولا دوربین‌ جلو در گوشی‌های هوشمند سنسور ضعیف‌تری نسبت به دوربین اصلی دارند. این در حالی است که هوآوی در طراحی این محصول سعی کرده مشکل کیفیت در تصاویر ثبت شده با دوربین جلو را برطرف کند. براین اساس این شرکت به‌جای استفاده از دو سنسور با کیفیت برای دوربین‌های پشت و جلو، از یک سنسور با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه بهره گرفته است که با استفاده از آن می‌توان دوربین پشتی را با چرخاندن به دوربین سلفی تبدیل کرد. شرکت سازنده در این محصول از سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی BSI سونی با دیافراگم f/2.0 بهره گرفته است.

honor-7i-1

به‌گفته‌ی شرکت هوآوی لولاهای استفاده شده در دوربین این گوشی مقاومت بسیار بالایی دارند. همچنین براساس پیش‌بینی‌های این شرکت در صورتی‌که این مکانیزم روزی ۱۳۲ مرتبه باز و بسته شود هم حداقل می‌تواند تا دو سال بدون مشکل کار کند. لازم به‌ذکر است که گوشی Honor 7i نخستین محصولی است که از تکنولوژی حسگر اثر انگشت در فریم دستگاه بهره می‌برد. این حسگر به‌عنوان کوچک‌ترین سنسور استفاده شده در گوشی‌های هوشمند بازار شناخته می‌شود که روی فریم سمت چپ گوشی تعبیه شده و با استفاده از آن قابلیت عکس‌برداری و قفل‌گشایی وجود دارد. شرکت سازنده در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره گرفته است. توان پردازشی این گوشی از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۶ و پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای تامین می‌شود. هوآوی این گوشی را در دو مدل طراحی و تولید کرده است؛ در یکی از این مدل‌ها ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده و در دیگری از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های Honor 7i باید به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه و رابط کاربری EMUI 3.0 اشاره کرد.

honor-7i-2

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه