هواوی ویژگی Incredible Touch را تبلیغ می‌کند

۵ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار می‌رود هواوی در جریان نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی IFA 2015 که در برلین برگزار خواهد شد، محصول جدیدی معرفی کند. در این میان، شرکت هواوی یک آگهی تبلیغاتی در وب‌سایت چینی Weibo منتشر کرده که در آن ویژگی‌ای به نام “Incredible Touch” معرفی می‌شود.

شرکت چینی هواوی در یکی از جدیدترین آگهی‌های تبلیغاتی‌اش ویژگی مرموز “Incredible Touch” را تبلیغ می‌کند.

 این‌طور که به نظر می‌رسد، این ویژگی چیزی شبیه به ویژگی «فورس تاچ» (Force Touch) آیفون خواهد بود. گویا هواوی قصد دارد این ویژگی را به گوشی‌هایش اضافه کند.

تاکنون شایعات مختلفی منتشر شده مبنی بر اینکه اپل تکنولوژی فورس تاچ را در نسل بعدی آیفون‌هایش معرفی خواهد کرد. ویژگی فورس تاچ این امکان را به کاربر می‌دهد که با میزان فشاری که به صفحه‌ی لمسی اعمال می‌کند، دستورالعمل‌های مختلفی را اجرا کند یا منوهای خاصی را باز کند. به عبارت دیگر، گوشی آیفون می‌تواند میان یک تپ عادی و تپی با فشار بیشتر تمایز قائل شود.

Second-teaser-appears-to-promote-Force-Touch
نمی توان با قاطعیت گفت که Incredible Touch هواوی دقیقا به چه چیزی اشاره می‌کند، اما احتمال دارد مشابه تکنولوژی فورس تاچ باشد. در واقع جمله‌ی چینی درج شده در تصویر به این معنی است: “آیا فشار دادن می‌تواند متفاوت باشد؟” این جمله نشان می‌دهد که گوشی بعدی این شرکت قابلیت تشخیص لمس‌های عادی و محکم را خواهد داشت.

براساس شایعات، این ویژگی به گوشی هواوی میت S (Mate S) راه خواهد یافت؛ اما هواوی هنوز این موضوع را تایید نکرده است. در هر صورت به این خبر به دیده‌ی شک و تردید بنگرید.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه