هواوی گوشی Honor 8 را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

شرکت هواوی امروز گوشی Honor 8 را در کشور چین معرفی کرد. این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۲.۵D با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. البته هیجان‌انگیزترین قسمت این گوشی دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی آن است. هردوی این دوربین‌ها از دیافراگم f/2.2 بهره می‌برند به همین دلیل شباهت زیادی به دوربین‌های به کار رفته در گوشی Honor V8 دارند.

Honor8-2

در کنار دوربین پشت دوتایی این تلفن همراه هوشمند می‌توان به سنسور تشخیص اثر انگشت هم اشاره کرد. هواوی برای گوشی جدید خودش از تراشهی Kirin 950 استفاده کرده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 MP4 را در خودش قرار داده است.

این گوشی در سه مدل مختلف راهی بازار خواهد شد. مدل اول سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. مدل دوم با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود و مدل سوم هم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته تمام این گوشی‌ها از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند و دو سیم‌کارته هستند.

5783bc8d31649

این گوشی یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی‌های سلفی و تماس‌های ویدیوی دارد. باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. اندروید ۶.۰ با رابط کاربری EMUI 4.1 هم روی آن قرار گرفته است. این گوشی تنها ۷.۴۷ میلی‌متر ضخامت و ۱۵۳ گرم وزن دارد.

محصول جدید هواوی در رنگ‌های سفید، طلایی، مشکی، صورتی و آبی راهی بازار می‌شود. همچنین مدل‌های مختلف این گوشی به ترتیب با قیمت‌های ۲۹۹ دلار،۳۴۳ دلار، ۳۷۴ دلار راهی بازار می‌شوند. البته هنوز قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی اعلام نشده است.

براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی از تاریخ ۲۹ تیر ماه راهی بازار می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این تلفن همراه هوشمند را مشاهده کنید:

‌‌‌

منبع: Honor

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. MAHDI

    من ک از هو اوی متنفر بود ماتو مبهوت این طراحی خارق
    والعاده شدم و از نظر سخت افزاری هم میتونم بگم حتی از سام سونگ هم بهتره من خودم موبایل فروشی دارم

  2. بهاره

    قیمتش به تومن چقده

  3. آرمان

    قیمتش خداییش خیلی بالاست خوب ۴۰۰ تومن میزاری روش اس ۷ میخری چخبره ۱۵۵۰

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه