هیتمن سال آینده به‌صورت دیجیتالی عرضه می‌شود

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اسکوئرانیکس هفته‌ی پیش اعلام کرد که تاریخ انتشار جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های هیتمن تا بهار سال آینده به عقب افتاده است. این شرکت دیروز تاریخ و نحوه‌ی دقیق عرضه‌ی این بازی را مشخص کرد.

هیتمن قرار است سال آینده به‌صورت دیجیتالی و مرحله‌ای عرضه شود.

جدیدترین قسمت هیتمن که همان Hitman نام گرفته، قرار است در روز یازدهم مارس سال آینده‌ی میلادی (۲۰ اسفند) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی به‌صورت دیجیتال عرضه شود.

بازی در زمان عرضه‌اش، تنها سه نقشه دارد. این سه نقشه در کشورهای فرانسه، ایتالیا و مراکش قرار خواهند داشت. بازی در بخش اول عرضه، شش مرحله‌ی داستانی دارد که در این سه نقطه اتفاق می‌افتند. بیش از ۸۰۰ هدف مختلف هم در بخش Contracts بازی قرار داده خواهند شد.

استودیوی بازی‌سازی Io Interactive پس از عرضه‌ی بازی و برای مدت سه ماه، ماهی یک مرحله‌ی بزرگ به Hitman اضافه خواهد کرد. مرحله‌ی «تایلند» در آوریل، مرحله‌ی «امریکا» در مه و مرحله‌ی «ژاپن» در ماه ژوئن به بازی اضافه خواهند شد.

در کنار این مراحل، هر از گاهی نیز هدف‌هایی به بازی اضافه می‌شوند که کشتن آن‌ها، فقط برای مدت زمانی محدود ممکن خواهد بود.

شرکت بازی‌سازی اسکوئرانیکس گفته است که بازی را در مارس، به‌صورت دو نسخه‌ی ۶۰ دلاری و ۳۵ دلاری عرضه خواهد کرد. نسخه‌ی ۶۰ دلاری، سه مرحله‌ی ابتدایی بازی و مراحلی که قرار است به مرور زمان به Hitman اضافه شود را شامل می‌شوند.

نسخه‌ی ۳۵ دلاری هم تنها سه مرحله‌ی اولیه را در برخواهد داشت. البته اسکوئرانیکس گفته است که بروزرسانی‌های بخش Contracts هم تنها برای مدت یک ماه برای کسانی که نسخه‌ی ۳۵ دلاری را خریده‌اند عرضه خواهد شد.

اسکوئرانیکس چند وقت پیش گفته بود که احتمالا پس از عرضه‌ی تمام مراحل بازی، نسخه‌ای فیزیکی از Hitman را عرضه خواهند کرد که تمام محتوا در خود جای خواهد داد؛ با این حال این شرکت اخیرا حرفی در این باره نزده است.

اینفوگراف زیر، نحوه‌ی عرضه‌ی مراحل را توضیح می‌دهد:

HITMANINFO

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احسان

    پس باید از دیجی‌کالا گیفت کارت PSN بگیریم که بتونیم نسخۀ دیجیتالی رو بخریم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه