ویدیوهای رسمی معرفی هواوی P9 را ببینید

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «هواوی» (Huawei) در کانال رسمی یوتیوب‌اش، ویدیوهای رسمی معرفی گوشی P9 را منتشر کرد.

شب گذشته، شرکت هواوی از مدل‌های رده‌بالای P9 و P9 پلاس رونمایی کرد؛ دو گوشی هوشمند «پرچم‌دار» که پاسخ این شرکت چینی به سامسونگ گلکسی S7 و ال‌جی G5 به‌حساب می‌آیند.

گوشی‌های P9 و P9 Plus از فناوری‌های جدید و جالبی استفاده می‌کنند که از مهمترین‌شان می‌توان به دوربین‌های دوقلوی ساخت شرکت «لایکا» (Leica) و بدنه‌ی تمام فلزی زیبا و خوش‌ساخت‌اش اشاره کرد.

در ادامه، ویدیوهای رسمی معرفی هواوی P9 را با زیرنویس فارسی در دیجی‌کالا مگ ببینید.

منبع: YouTube

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. arash

    با انیمیشن زرق و برقش بالا برده شده بود ولی کلا رقابت ها داره خیلی نزدیک میشه و این باعث میشه کیفیت بالا و قیمت ها پایین بیاد که واسه ما که دستمون خالیه خبر خوبیه

  2. یوسف

    Witcher 3 اصلا بازی جالب و جدیدی نبود و حتی در بعضی جاها مشکل داشت و با حات های عجیبی راه میرفت و سوار اسب میشد ! و یک گیم پلی تکراری ،که میشه به وضوح اون رو در مجموعه بازی World of warcraft دید … اصلا نباید بهش مقام میدادن ! اما بازی Assassin Syndicate واقعا بی نظیر بود و با تمام مجموعه Assassin ها متفاوت بود و واقعا گرافیک و جلوه های جدیدی رو درش بکار برده بودن ! از صدا گزاری بازی Assassin Syndicate هم زیاد راضی نبودم ! جالب نبود…

  3. آرمین

    پردازنده kirin 955 باعث بی ارزش شدن کامل این گوشی شد…

    1. رضا

      میشه بگی چرا؟

  4. سهراب

    گوشیهای هواوی که ظاهر فلزی دارند در حقیقت بدنه ای پلاستیک با طرح و به اصطلاح آبکاری فلزی است….به همین دلیل بر اثر تماس دست و رطوبت و تغییرات دمای محیط و گذشت زمان این پوشش از بین رفته و جلوه کهنگی و فرسودگی پیدا میکند. متاسفانه این شرکت سابقه بدی در این زمینه دارد. البته تمام برندهای دیگر چینی هم همینطور هستند….

  5. یکی

    باسلام خدمت دوستان دیجی کالا
    لطفا از فیلم های ted بیشتر بذارید.. خیلی ها این ویدئو ها رو دنبال میکنند
    تشکر

  6. هاست وردپرس

    جذاب بود!!
    سپاس از شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه