[ویدیو] موتورولا آیفون۶s و گلکسی S7 Edge را می‌شکند

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با این‌که آخرین پرچم‌دار موتورولا از آبان‌ماه سال گذشته عرضه شده، این گوشی یعنی موتورولا Droid Turbo 2 زیر سایه‌ی گوشی‌های جدید و قدرتمندتری که در این مدت عرضه شدند، به خوبی دیده نشد. با این وجود هنوز یک ویژگی هست که هیچ‌کدام از گوشی‌های جدید آن را ندارند: نشکن بودن نمایش‌گر.

به‌خاطر تکنولوژی‌ جدیدی که موتورولا آن را با نام ShatterShield معرفی کرده، نمایش‌گر ۵.۴ اینچی Quad HD این گوشی گارانتی ۴ساله‌ی مقاومت در برابر شکستن دارد.

هردو ویدیو با به رخ کشیدن نمایش‌گر نشکن موتورولا و این‌ جمله که «می‌تواند دنیای شما را حفظ کند.» تمام می‌شوند.

آزمایش‌های متعددی ادعای موتوولا را تایید کردند که از جمله معروف‌ترین‌شان پرتاب این گوشی از ارتفاع ۱۵ متری بود. حالا بعد از چندماه موتورولا دیروز دو ویدیوی تبلیغاتی با تاکید بر استقامت نمایش‌گر Droid Turbo 2 منتشر کرد. در اولین ویدیو یک دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی ۷ اج روی زمین می‌افتد و به‌راحتی می‌شکند. دومین ویدیو هم آسیب جدی آیفون ۶s را پس از افتادن نمایش می‌هد. البته در هیچ‌کدام از ویدیوها نامی از این دو دستگاه نیامده اما به‌راحتی قابل‌شناسایی هستند. هردو ویدیو با به رخ کشیدن نمایش‌گر نشکن موتورولا و این‌ جمله که «می‌تواند دنیای شما را حفظ کند.» تمام می‌شوند.

نظر شما چیست؟ آیا مقاوم بودن نمایش‌گر یک گوشی هوشمند می‌تواند اصلی‌ترین معیار برای خرید آن باشد؟

با دیجی کالا مگ همراه باشید و ویدیوهای تبلیغاتی جدید موتورولا را ببینید.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar کامران

    جرات داشت با Xperia Z5 تست میکرد… گوشی های سونی بینهایت در برابر ضربه مقاوم هستند و در طراحی اونها بسیار به این موضوع دقت شده و مثل سامی و اپل از هم نمی پاشن…..

    1. Avatar mehdi

      کامران جان، عزیز دل برادر، یه جستجو کن ببین Droid Turbo 2 از چه تست هایی جان سالم بدر برده، توی یه تست از فاصله ی ۳۰۰ متری به زمین انداخته شده ، حالا بگذریم از تست های چکش و …

      فوق العاده قوی و محکمه، حیف که توی ایران بصورت انبوه وجود نداره

    2. Avatar علی جوادی

      دوست عزیز اگه ویدئوها رو دانلود کنی میبینی که نه اس ۷ واقعی و نه آیفون واقعی تست شدن…انیمیشن هستن…
      موتورولا این تست رو در خیالات خودش انجام داده و هر چند هم که مقاوم باشه نباید با محصول دیگری اونم بصورت انیمیشن مقایسه بشه…در ضمن مقاومت سونی هم تو تست اینقدر بالا نیست که شما عنوان کردی…یک سر به اپارات بزن و نظرت عوض میشه

      1. Avatar mehdi

        خب این که مسلمه ویدئوها واقعی نیست، صرفا جهت تبلیغاته، ولی مقاومت این گوشی موتورولا فوق العاده بالاست،

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه