[ویدیو] نقد و بررسی هواوی P9 در دیجی‌کالا

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تلفن هوشمندی ظریف با دو دوربین در پشت، کیفیت ساختی خوب و نرم‌افزاری که زیباست اما گهگاه توی ذوقمان میزند. اینها مهم‌ترین ویژگیهایی هستند که می‌شود درباره‌ی هواوی P9 گفت.

در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ شرکت چینی هواوی در شهر لندن از جدیدترین پرچمدارش در بازار تلفن‌های هوشمند رونمایی کرد. هواوی P9 یک صفت بارز و هیجانانگیز دارد؛ دوربین‌های دوتایی این دستگاه با همکاری شرکت لایکا ساخته شده‌اند. تا پیش از این با گوشی‌هایی با دو دوربین در پشت ملاقات کرده بودیم؛ اما هواوی P9 اولین تلفن هوشمندی است که یکی از دو دوربین اصلی‌اش، سیاه و سفید عکاسی می‌کند.

در بالا می‌توانید نقد و بررسی ویدویی جدیدترین پرچمدار هواوی در دیجی‌کالا را مشاهده کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar سحر

    میخواستم بدونم هواوی p9 بهتره یا ال جی v10؟؟؟

  2. Avatar hesam

    به عنوان کسی که بار ها گول هواوی رو خورده باید بهتون بگم که خودم تا به حال سه تا از پرچمداران هواوی رو هر بار با وسوسه خاصی تهیه کردم و هر بار از کارم افسوس خوردم.وقتی که برند هایی مثل الجی و سامسونگ در ایران هیچ وقت از نظر اپدیت نرم افزاری و گستردگی شما رو تنها نمیزارن اما هواوی این کارو میکنه.شما هیچ وقت از خرید خود احساس رضایت نخواهید کرد تا زمانی که به بدنه ی فریبنده اون نگاه کنید و زیبایی با شکوهشو ببینید.اما وقتی یک ماه از خریدتون گذشت از تم و ظاهر داخلی دستگاه همانطور که در ویدیو گفته شد..خسته میشین و تازه متوجه میشین که شما از نظر نرم افزاری دست بازی ندارید.این موضوع زمانی فشار بیشتری به شما میاره که متوجه میشین زمانی که نسخه های بعدی اندروید ارایه میشه دستگاه شما قابلیت اپدیت رو نداره و هواوی بار دیگر تنهاتون گذاشته.ددر بهترین حالت ممکن شما برای اپدیت نرم افزارتون باید به گارانتیتون رجوع کنید و با مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش اقدام به اپدیت کم و بیش این دستگاه کنید.به عنوان یک دوست به شما میگم که هواوی تا وقتی که تلاش بیشتری نکنه و حقوق مصرف کنندشو رعایت نکنه جایگاهی در کشور ایران نداره.هواوی برندیه که حتی در سایت رسمیه خودش اسمی از ایران و عرضه در اون نبرده و خدماتی ارایه نمیکنه.تلفن هایی که من از هواوی تهیه کردم به شرح زیره huawei mate 7 32 gb ,huawei g730,huawei p8 lite

    و این ماجرا ادامه داره و اینبار قراره این دوربین فروشنده رو فریب بده.این حرفا رو فقظ جهت راهنمایی نوشتم و من هیچ تعصبی نسبت به هیچ برندی ندارم.

  3. Avatar ملودی

    داره کم کم فراموش میشه که ضعیف ترین سیستم متعلق به P9 در بین تمام پرچمدارا… استفاده از kirin 955 باعث این ضعف شدیده… در بنچمارکها در پایین ترین حد قرار داره… جاییکه حتی از مرز صدهزار Antutu نتونست عبور کنه در حالیکه تمام پرچمدارهای ال جی و htc و سونی در حال عبور از ۱۵۰ هزار هستند.

    1. Avatar احسان

      برو اپارات ببین صدهزار تا رو رد کرده یا نه

      1. Avatar پدرام

        در خود سایت Antutu که فقط تست های معتبر را قرار داده ۹۴ هزاره و در ضمن قدرت پردازنده گرافیکیش یک سوم پردازنده گرافیکی اسنپدارگون ۸۲۰ است که این یعنی افتضاح… این موضوع را دیگه همه در دنیا قبول کردند که گوشی های هواوی که مجهز به kirin است ضعیف ترین سیستم پردازشی در بین تمام گوشی های پرچم دار داره. مثلا وقتی تست قسمت گرافیک Antutu را انجام میده صفحه در حد افتضاحی نرخ فریمش پایین میاد (تا ۲ الی ۳ فریم) و این کاملا نشون میده چرا این پردازنده در قسمت گرافیک گفته میشه ضعیف ترین…

  4. Avatar Ali S

    عاشق اون قسمتی ام که گوشی هواوی روی مجله ای گذاشته شد که عکس تبلت سامسونگ روش بود

  5. Avatar sepehr

    فاکتور برجسته این گوشی دوربین فوق العادشه حرف نداره دوربینش

    1. Avatar Ali S

      بله تمام پرچمدارای اندروید دوربینشون از آیفون سره
      و شما هم مثلا طرفدار اپل هستید ولی از هر برندی تعریف میکنید

      1. Avatar sepehr

        اتفاقا ایفون یکی از بهترین دوربینهارو داره شما نمیخوای قبول کنی حرفی نیست. فقط پیشنهاد میکنم یه نگاهی به مقایسه سایت زومیت بنداز که ایفون ۶اس که مربوط به ۱۰ ۱۱ ماه پیشه چه کیفیتی داره دوربینش. بله ما مثل شما نیستیم روی یک برند خاص تعصب داشته باشیم و فقط بگیم همه چیز همون برند خوبه و بقیه به درد نمیخورن. نقاط قوت و ضعف همه برند ها رو میبینیم و نقد میکنیم. دوربین p9 درحال حاظر بهترین دوربین در بین پرچم داراس و من هم بهش اشاره کردم.

      2. Avatar امین صراف خواه

        فعلا که بهترین دوربین در بین پرچم داران دوربین xperia z5 با کیفیت ۲۳ مگاپیکسل هست.

  6. Avatar محمد

    واقعا گوشی مناسبی نیست اخه کدوم ادم عاقلی با این قیمت و امکانات میاد هواوی بخره .

  7. Avatar پرهام

    دیجی جون من نمیدونم چرا گوشی های مایکروسافت رو نادیده میگیرید!!! مگه غیر از اینه که Lumia 950 و Lumia 950XL هر دو USB-C دارن اون هم با پشتیبانی از استاندارد USB 3 ؟؟ در حالی که Nexus 6P و OnePlus 2 و Nexus 5X همه از استاندارد USB 2 استفاده میکنن!

  8. Avatar احد

    فوق العاده
    بهتر از پرچمدارهای تمامی شرکتها

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه