پاسخ ال‌جی به ادعای پلاستیکی بودن ال‌جی G5

۱۷ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا فیلمی مربوط به یکی از تست‌های مقاومت گوشی ال‌جی G5 در اینترنت منتشر شد که موضوعی جنجال‌برانگیز را بر سر زبان‌ها انداخت؛ این ادعا که گوشی جدید ال‌جی تمام فلزی نیست. یکی از ویژگی‌های قابل توجهی که ال‌جی در طول کمپین تبلیغاتی خود به آن اشاره کرده این بوده که پرچمدار جدید ال‌جی دارای بدنه تمام فلزی است. در ویدیویی که منتشر شده بود فردی با کاتر بر روی بدنه گوشی G5 خط می‌انداخت و نشان می‌داد که زیر این پوسته عناصر پلاستیکی قرار دارند. به این‌ترتیب ادعای شرکت ال‌جی که بدنه گوشی تمام فلزی است با چالش مواجه شد.



lg-g5-22222

حال شرکت ال‌جی در یک بیانیه در جواب به سایت Android Authority اعلام کرده است که این شرکت به مشتریانش اطمینان می‌دهد که گوشی جدید این شرکت از فلز ساخته شده و آن قسمت از گوشی که در ویدیوی مورد بحث خراشیده شده در واقع پلاستیک نیست. طبق ادعای شرکت ال‌جی این بخش نوعی لایه محافظ است که بر روی بدنه فلزی گوشی قرار دارد و خطوط آنتن در آن بخش واقع شده‌اند. علت قرار دادن این بخش در پشت گوشی هم یکپارچه جلوه کردن بدنه گوشی عنوان شده است.

منبع: Ubergizmo

‌‌کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    اساتید الجی گفته که فقط اون یه تیکه نصفش فلزی نیست تا انتندهی گوشی ضعیف نشه و گوشی انتن دهی بهتری داشته باشه .

  2. Avatar عليرضا

    آهان یعنی اول رفته یه قاب تمام فلزی و با کیفیت ساخته و بعد برای محافظت از اون قاب فلزی روش پلاستیک کشیده . یعنی اگر تو اون ویدئو باز هم بیشتر گود برداری میکرد تازه میرسید به قاب تماما فلزی که ال جی این همه تبلیغاتش رو میکرد .پس در نهایت شما هنوز یک گوشی با بدنه تمام پلاستیکی رو دست میگیری و همون حس چیپ بودن گوشی های سه تا ١٠٠ تومنیه چینی رو داری .

  3. Avatar فرشاد

    گوشی تماما فلزی میخواید، فقط گوشی های سری وان hTC

    1. Avatar marshal

      که راحت هم خم می شن

      1. Avatar Ali S

        که فلز رو گوشی های ۱ ملیونی هم دیگه دارن

  4. Avatar ابوالفضل عظیمی

    بعد شما چند بار این گوشیرو گرفتین دستتون؟وهمه جا کجاست دقیقا؟

    1. Avatar سید محمد قاسم حسینی

      موافقم. like

  5. Avatar ابوالفضل عظیمی

    بله بعد احساس ناب فلز اگه به دست ادم نیاد ادم سیاه زخم خشکی پوست و اگزما میگیره.بعد حس ناب فلز چه جوریه؟

  6. Avatar Sina jany

    تو همه جا دارن میگن وقتی میگیریش دستت احساس ناب فلز رو بهت نمیده،دیگه چه اهمیتی داره اینکه چرا این اتفاق افتاده و چرا مجبور شدن این کار رو انجام بدن؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه