پنج پوستر جدید از قسمت هفتم جنگ‌های ستاره‌ای رونمایی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قسمت هفتم از مجموعه‌ فیلم‌های سینمایی «جنگ‌های ستاره‌ای» (Starwars) به‌زودی اکران خواهد. این قسمت «نیرو برمی‌خیزد» (The Force Awakens) نام دارد و  پیش‌فروش بلیت‌های آن با استقبال شدید طرفداران‌اش همراه بوده. 

پیش‌تر سومین تریلر فیلم، پخش شد و مدتی بعد هم از اولین پوستر تبلیغاتی فیلم رونمایی شد. حالا وقت آن رسیده تا از جزییات بیش‌تری پرده‌برداری شود. در جدیدترین اخبار پنج پوستر از قسمت هفتم رونمایی شده است. در هر کدام از این پوسترها تصویر یکی از هنرپیشه‌های اصلی فیلم دیده می‌شود.

finn-star-wars-the-force-awakens

یکی از این پوسترهای جدید مربوط به «فین» (Finn) است. هنوز هم اطلاعات زیادی در مورد «جان بویگا» (John Boyega) که در نقش فین بازی کرده است، منتشر نشده.

star-wars-7-force-awakens-poster-rey-1

«دیزی رایدلی» در نقش «ری»

«هان سولو» (Han Solo) و «ری» (Rey) به ترتیب با بازی هریسن فورد و «دیزی رایدلی» (Daisy Ridley) در دو پوستر دیگر دیده می‌شوند و روی دو پوستر دیگر تصویر «کایلو رن» (Kylo Ren) با آن نقاب معروف‌اش و شاهزاده «لایا» (Leia) قرار دارد. از انتشار تصویر این پنج شخصیت متوجه می‌شویم که این افراد در فیلم جدید، نقش مهمی را در پیش بردن اتفاقات ایفا می‌کنند.

star wars 7 - harrison ford - han solo

«هان سولو» (Han Solo) با بازی «هریسن فورد»

Leia-poster-di-star-wars-7

شاهزاده «لایا»

در این قسمت، هم هنرپیشه‌های قدیمی حضور دارند و هم از بازیگرهای جدید استفاده شده است. ولی تا حالا تصویری از ظاهر لوک اسکای‌واکر (Luke Skywalker) در دست نیست. البته هنوز بیش‌تر از یک‌ ماه تا اکران فیلم وقت داریم و تا آن موقع پوسترها، تریلرها و لباس‌های بیش‌تری نشان داده خواهند شد.

star-wars-7-force-awakens-poster-kylo-ren

«کایلو رن»

نسخه‌ی سینمایی قسمت جدید از مجموعه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای از ۲۶ آذر ماه امسال در انگلیس و استرالیا و از ۲۷ آذر در آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: TechRadar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی برشدی

    به نظر من با اینکه سالهاست از ساخت قسمت ۶ این فیلم میگذره هنوز و هنوزه طرفتاران دو آتیشه خودش رو داره و مهمترین عامل برای یک فروش تاریخی خواهد بود . اگر اتفاق خاصی نیفته فکر کنم بتونه مرز ۲ میلیاد فروش جهانی رو پشت سر بزاره
    از بخش سینمایی وب سایت شما تشکر میکنم که همیشه مطالب کامل و بروزی میذاره
    مثل همیشه موفق باشید

  2. Avatar امیر اسدی

    به نظر من جنگ ستارگان مثل زبان انگلیسی، یه مسئله بین‌المللیه، امسال فیلم‌های سریالی بسیار خوبی داشتیم، ترمیناتور، مکس دیوانه، دنیای ژوراسیک. بعد از امسال هم باید با انیمیشن های پیکسار تجدید خاطره کنیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه