قابلیت استفاده از چند حساب کاربری به صورت همزمان به اینستاگرام اضافه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
instagram

«اینستاگرام» (Instagram) به شکل رسمی قابلیت استفاده از چند اکانت مختلف را تایید کرد و کاربران می‌توانند به شکل همزمان از چند اکانت مختلف روی این برنامه استفاده کنند.

ویژگی استفاده از چند حساب کاربری به اینستاگرام اضافه شد.

اینستاگرام در چند ماه گذشته قابلیت استفاده از چند اکانت مختلف را به شکل محدود روی سیستم‌های اندروید و iOS آزمایش کرده بود. با این ویژگی کاربران بدون اینکه از حساب کاربری‌شان خارج شوند، می‌توانند سایر اکانت‌های خودشان را بررسی کنند.

این ویژگی جدید در بروزسانی ۷٫۱۵ به وجود آمده و کاربران در چند روز آینده با دانلود اینستاگرام از فروشگاه اپل و گوگل پلی می‌توانند از این امکان جدید استفاده کنند. زمانی که این برنامه را دانلود کردید به قسمت تنظیمات وارد شوید و اکانت‌های مختلف خودتان را وارد برنامه کنید. پس از این‌کار می‌توانید به راحتی اکانت‌های مختلف خودتان را بررسی کنید. این امکان بیشتر برای افرادی مناسب است که ادمین چند صفحه‌ی مختلف در اینستاگرام هستند و می‌خواهند چند حساب کاربری را مدیریت کنند.

برنامه‌ اینستاگرام

استفاده از چند حساب کاربری در اینستاگرام

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اینستاگرام قبلا هم قابلیت‌های لمس سه بعدی که برای کاربران iOS به وجود آمده بود را برای اندروید عرضه کرده بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Instagram

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar پیمان

    خیلی کاره خوبی کردن،راحت شدیم،اما حساب های تقلبی چند برابر میشه،هدف اصلی این کار هم فک کنم همین باشه،احنمالا تا چند وقت دیگه هم امار میدن تعداد حساب های اینستاگرام nبرابر شد .

  2. Avatar امیرحسین

    عالی شد ؛ فقط کاش امکان کلیک روی لینک هایی که توی پست ها و کامنت ها میذارن اضافه بشه..نه میشه کپی کرد نه میشه روی لینک توی پست کلیک کرد خیلی اعصاب خورد کنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه