کروم به شکل مستقل به فعالیت خودش ادامه می‌دهد

۱۲ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز پیش بود که سایت Wall Street Journal اعلام کرد که گوگل قصد دارد دو سیستم‌عامل کروم و اندروید را با یکدیگر ترکیب کند و این سیستم‌عامل جدید قرار است در سال ۲۰۱۷ عرضه شود. همچنین مشخص شده بود که گوگل چندسالی است که روی این سیستم‌عامل کار می‌کند.

گوگل اعلام کرد که سیستم‌عامل کروم با اندروید ترکیب نمی‌شود و همچنان محصولات مختلفی با این سیستم‌عامل عرضه خواهند شد.

به‌تازگی هیروشی لاکهیمر (Hiroshi Lockheimer) مسئول بخش سیستم‌عامل‌های اندروید، کروم و کروم‌کست گوگل در وبلاگ رسمی کروم گفته که: “کروم همچنان به مسیر خودش ادامه می‌دهد.” او با این صحبت به تمام احتمالات شکل گرفته درباره‌ی آینده‌ی این سیستم‌عامل و روند ترکیب آن با اندروید پایان داد.

لاکهیمر گفت که گوگل هیچ برنامه‌ای برای از بین بردن سیستم‌عامل کروم ندارد و این سیستم‌عامل همچنان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. او گفت روزانه نزدیک به ۳۰ هزار دستگاه جدید کروم‌بوک وارد دانشگاه‌ها و مدارس مختلف در کشور آمریکا می‌شوند که این میزان بیشتر از هر کامپیوتر با سیستم‌عامل‌های مختلف است. بیش از دو میلیون دانش‌آموز و معلم در ۱۵۰ کشور دنیا از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند.

این مسئول گوگل در ادامه‌‌ی صحبت‌های خودش به محصول جدید ایسوس که Chromebit نام دارد، اشاره کرد. محصولی که تصویر آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد، با قیمت ۸۵ دلار راهی بازار خواهد شد. این محصول از طریق پورت HDMI به تلویزیون‌های مختلف متصل می‌شود و آن‌ها را به کامپیوتر تبدیل می‌کند.

asus Chromebit

گوگل قابلیت‌های جدیدی را به سیستم‌عامل کروم اضافه کرده که از بین آن‌ها می‌توان به نرم‌افزار پخش کننده‌ی فایل‌های صوتی و تصویری و زیباتر شدن رابط کاربری محیط سیستم‌عامل اشاره کرد.

منبع: Chrome.Blogspot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه