آدیداس می‌خواهد کفش‌های ورزشی را پرینت سه‌بعدی کند

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ورزشکاران حرفه‌ای، معمولا کفش‌هایی می‌پوشند که مختص پای آن‌ها ساخته شده است. با این حال، آدیداس می‌خواهد این امکان را برای افراد معمولی هم ممکن کند. این شرکت از کفش‌های ورزشی رونمایی کرده است که با استفاده از تکنولوژی پرینت سه‌بعدی ساخته می‌شوند.

آدیداس می‌خواهد کفش‌های ورزشی را پرینت سه‌بعدی کند

این کفش جدید آدیداس که Futurecraft 3D نام گرفته، همگام با پای افراد ساخته می‌شود. آدیداس این کفش را با همکاری شرکت Materialise می‌سازد. این شرکت که در زمینه‌ی پرینت‌های حرفه‌ای سه‌بعدی فعالیت می‌کند، کفش‌ها را مطابق با نیاز پای فردی که می‌خواهد آن را بپوشد می‌سازد. کفش‌های ساخته شده، نقطه‌های فشار مختلفی دارند که جداگانه و پس از محاسبه‌ی هر پا، طراحی می‌شوند.

Adidas-2 Adidas-3 Adidas-4

آدیداس می‌گوید که کفش‌ها، نسخه‌ی دیگری از پای ورزشکاران خواهند بود. این شرکت می‌خواهد که در آینده‌ای نزدیک و با استفاده از تکنولوژی سه‌بعدی، فروشگاه‌هایی را به راه بیاندازد که افراد در آن وارد می‌شوند، کمی روی یک تریدمیل می‌دوند و با یک کفش ورزشی پرینت شده فروشگاه را ترک می‌کنند.

Adidas-Making-1 Adidas-Making-2 Adidas-Making-3 Adidas-Making-4

قرار است تا شش ماه آینده، اطلاعات بیشتری از این کفش‌ها و شرکت‌های دیگری که قرار است برای ساخت Futurecraft 3D با آدیداس همکاری کنند منتشر شود.

منبع: Gizmag

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar فرزاد شریف زاده

    آینده فوق العادست !
    باز خوبه که در آنسوی دنیا افرادی هستند که آینده را برای ما رقم می زنند.

    1. Avatar armin

      like

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه