کنفرانس مایکروسافت به روایت آمار و ارقام

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کنفرانس مطبوعاتی سالانه‌ی مایکروسافت دقایقی پیش در شهر نیویورک رسما آغاز به کار کرد.

در ابتدای این کنفرانس «تری میرسن» (Terry Myerson) از مدیران ارشد مایکروسافت روی سن آمد و با ارایه‌ی آمار و ارقام از فعالیت‌های ویندوز، گزارش جالبی را در اختیار خبرنگاران حاضر در سالن و تماشاچیان قرار داد.

بر اساس اطلاعات ارایه شده توسط میرسن با وجود این که تنها ۱۰ هفته از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ می‌گذرد، ۱۱۰ میلیون دستگاه به جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت به‌روزرسانی شده‌اند.

هم‌چنین آمارهای جالب و عجیب و غریبی هم از میزان زمانی که بازی‌کننده‌های ایکس‌باکس وان روی ویندوز ۱۰ سپری کرده‌اند، منتشر شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده بیش از ۱۲۰ سال بازی توسط ایکس باکس وان روی ویندوز اجرا شده است.

کورتانا هم در آمار و ارقام مایکروسافت نقش پررنگی دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط میرسن، بیش از یک میلیارد سوال توسط کاربران از کوتانا پرسیده شده است.

هم‌چنین کاربران بیش از ۱ میلیارد بازدید از فروشگاه ویندوز انجام داده‌اند.

میرسن سخنان‌اش درخصوص ویندوز ۱۰ را با اخباری هیجان انگیز به پایان رساند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مایکروسافت برنامه‌ها شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک واینستاگرام در کنار برنامه‌های پیام‌‎رسان در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ قرار خواهد گرفت.

در اخبار بعدی، اطلاعات دیگری که در کنفرانس مایکروسافت منتشر شده‌اند را دنبال کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فرزاد شریف زاده

    با تشکر از پوشش خبری خوب دیجیکالا از نمایشگاه ها و کنفرانسهای امسال، بی صبرانه منتظریم تا اخبار این کنفرانس رو بخوانیم.
    ای کاش مثل سایر کنفرانسها که خود دیجیکالا هم حضور داشت، اینبار هم محیط خبر به صورت خودکار و بدون نیاز به رفرش یا باز کردن خبر جدید به روز میشد. تنها فرقش این بود که احتمالا خبرها با تاخیر یا کلی تر گفته میشد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه