همه‌ی آن‌چه باید از کنفرانس مایکروسافت بدانید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بالاخره نوبت به مایکروسافت رسید تا بعد از سامسونگ، اپل و گوگل کنفرانس مطبوعاتی سالانه‌اش را برگزار کند. این کنفرانس که در شهر نیویورک ایالات متحده برگزار شد، میزبان تعداد زیادی از اصحاب رسانه‌های مختلف بود.

در ابتدای این مراسم «تری میرسن» (Terry Myerson)، از مدیران ارشد مایکروسافت آمار جالبی از عمل‌کرد ۱۰ هفته‌ای ویندوز ۱۰ را در اختیار حضار قرار داد. بعد از آمار و ارقام نوبت به هولو لنز، پروژه‌ی جاه‌طلبانه‌ی مایکروسافت رسید. در جریان کنفرانس یک دموی کاملا جدید از این هدست واقعیت مجازی به نمایش درآمد و یک بار دیگر به نقش پررنگ این هدست‌ها خصوصا در صنعت بازی و سرگرمی، تاکید شد.

نسخه‌ی جدید دست بند مایکروسافت، موضوع بعدی کنفرانس بود. در جریان مراسم ویندوز ۱۰، «لیندزی میتیز» (Lindsay Matese)، از عوامل مایکروسافت روی سن آمد و از مدل جدید دست‌بند مایکروسافت بند رونمایی کرد. مایکروسافت بند با ویندوز، اندروید و iOS سازگار است و با قیمت ۲۴۹ دلار از اواخر اکتبر سال جاری میلادی، وارد بازار خواهد شد.

اما برگ برنده‌ی مایکروسافت در جریان این کنفرانس چیز دیگری بود. در یک سوم انتهایی کنفرانس، مایکروسافت در اقدامی غافل‌گیرانه از سرفیس بوک رسما رونمایی کرد.

بعد نوبت به تلفن‌های همراه هوشمند مایکروسافت رسید که از هفته‌ها قبل حرف و حدیث و شایعات در موردشان فراوان بود. گوشی‌های لومیا ۵۵۰، ۹۵۰ و ۹۵۰XL در جریان این مراسم رسما معرفی، رونمایی و قیمت‌گذاری شدند. در جریان مراسم قابلیت‌های جالب ویندوز روی این تلفن‌های هوشمند هم به تصویر کشیده شد.

بعد از تلفن‌های همراه هوشمند همه منتظر رونمایی از یک سرفیس پرو جدید بودند. انتظارها خیلی هم بی راه نبود و مایکروسافت رسما از سرفیس‌ پرو ۴ رونمایی کرد.

اما برگ برنده‌ی مایکروسافت در جریان این کنفرانس چیز دیگری بود. در یک سوم انتهایی کنفرانس، مایکروسافت در اقدامی غافل‌گیرانه از سرفیس بوک رسما رونمایی کرد. لپ‌تاپ سرفیس بوک از یک صفحه نمایش ۱۳.۵ اینچی، پردازنده نسل ششم سری Core شرکت اینتل و کارت گرافیکی مجزای NVIDIA GeForce بهره می‌برد.

در نهایت هم «ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت روی سن آمد و از دست‌آوردهای یک سال گذشته‌ی شرکت‌اش سخن گفت. در ادامه می‌توانید تمام اخبار مربوط به کنفرانس مایکروسافت را یک‌جا مطالعه کنید:

– کنفرانس مایکروسافت به روایت آمار و ارقام

– نمایش تازه از هدست واقعیت مجازی هولو لنز منتشر شد

– نسخه‌ی جدید دست‌بند مایکروسافت بند معرفی شد

– گوشی لومیا ۵۵۰ رونمایی شد

– مایکروسافت لومیا ۹۵۰XL را معرفی کرد

– گوشی لومیا ۹۵۰ معرفی شد

– مایکروسافت سرفیس‌ پرو ۴ معرفی شد

– سرفیس بوک رسما معرفی و رونمایی شد

ویدیوی معرفی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL منتشر شد

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه