گجت جدید گوگل برای طرفداران پیشتازان فضا

۲ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیشتازان فضا

اگر مجموعه فیلم‌های «پیشتازان فضا» (Star Trek) را دیده باشید، قطعا با دکمه‌ای که روی لباس شخصیت‌های فیلم وجود داشت آشنایی دارید. شخصیت‌ها این دکمه را فشار می‌دادند و با یکدیگر صحبت می‌کردند. وجود چنین دستگاهی در زمان خودش یک ایده‌ی دست نیافتنی بود، اما به نظر می‌رسد که گوگل یکی از آن‌ها را درست کرده است.

گجت جدید گوگل کاربران را به دنیای مجموعه فیلم‌های « پیشتازان فضا » می‌برد.

براساس مقاله‌ای که در سایت TIME قرار گرفته، شرکت گوگل در حالت ساخت دکمه‌ای است روی لباس قرار می‌گیرد و با فشار دادن آن می‌توان با افراد دیگر صحبت کرد. حتی تصویری از آمیت سینگال (Amit Singhal) مسئول بخش تحقیق و طراحی گوگل منتشر شده که این دکمه را روی لباس خودش نصب کرده و از آن استفاده می‌کند.

روند کار کردن با این محصول ساده است. کاربر باید دکمه‌ی قرار گرفته روی این گجت را فشار دهد تا بتواند صحبت کند. گوگل با این کار باعث شده تا کاربران بدون استفاده از تلفن همراه خودشان بتوانند با افرادی که می‌خواهند ارتباط برقرار کنند.

آمیت سینگال  از گوگل

سینگال دراین باره می‌گوید:” من همیشه دوست داشتم از این دکمه‌ها داشته باشم. البته فعلا نمونه‌ی آزمایشی این محصول را تولید کرده‌ایم.”

هنوز مشخص نیست که این محصول وارد مرحله‌ی تولید خواهد شد یا خیر و شرکت گوگل هم درباره‌ی زمان عرضه‌ی آن صحبت نکرده‌ است. تا این لحظه گجت‌های دیگری هم مانند این وسیله ساخته شده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به هدست‌های بلوتوث مختلف اشاره کرد. البته اگر به دنبال یک وسیله‌ی جدید هستید، محصول گوگل می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند.

در چند وقت اخیر شرکت‌های مختلف سعی کرده‌اند که بسیاری از ایده‌هایی که در فیلم‌های علمی-تخیلی مشاهده شده بودند را به حقیقت تبدیل کنند. مدتی پیش کفشی که در فیلم «بازگشت به آینده» دیده شده بود، ساخته شد. حتی یک «هاور برد» پرنده هم تولید شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌App_Empire_News2

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه